اپل در حال آزمایش یک ابزار هوش مصنوعی مولد مشابه ChatGPT است که باعث میشود کارمندان این شرکت پشتیبانی فنی سریعتری را در آینده ارائه دهند. به گزارش مک رومرز، نام این ابزار هوش مصنوعی طبق اخبار منتشر شده، Ask است و میتواند بهطور خودکار به سؤالات فنی که کاربران از متخصصان پشتیبانی اپل میپرسند، پاسخ دهد، سپس مشاوران میتوانند اطلاعات را در چتهای آنلاین یا تلفنی به مشتریان منتقل کنند. اسک بهطور خودکار به یک پرسش با اطلاعات مرتبط از پایگاه دانش داخلی اپل پاسخ میدهد و مشاوران میتوانند پاسخ را با عنوان «مفید» یا «غیرمفید» ارزیابی کنند. این غول فناوری گفته است که قصد دارد پس از جمعآوری بازخوردهای این آزمایش داخلی، این ابزار را در آینده در اختیار مشاوران بیشتری قرار دهد. اپل مشاوران شرکتکننده را تشویق میکند قبل از استفاده از روشهای جستوجوی سنتی یا مشورت با مشاور ارشد برای کسب اطلاعات، از اسک استفاده کنند.
شنبه 5 اسفند 1402
کد مطلب :
219219
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/GZNwQ
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved