• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 1 اسفند 1402
کد مطلب : 218903
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/lOW55
+
-

نكته بازی

سختگیری زیادی هم نمی‌خواهد!
طبیعی بود که بعد از نخستین شکست رسمی اوسمار ویرا در پرسپولیس که در همان گام نخست برابر آلومینیوم اراک رقم خورد، شاهد افزایش انتقادات از این مربی باشیم؛ مخصوصا که او پیش از آغاز دوباره مسابقات هم 2‌شکست عجیب را در مسابقات دوستانه پشت‌سر گذاشته بود. حالا هم همین اتفاق رخ داده و صدای اعتراض‌ها هر روز بلندتر می‌شود. مثلا پایان رأفت، پیشکسوت پرسپولیس گفته: «هواداران سختگیر هستند و اوسمار را با مربیان سابق تیم مقایسه می‌کنند.» خب البته برای ایراد‌گرفتن از اوسمار نیازی نیست شما آنقدرها هم سختگیر باشی. اگر یحیی گل‌محمدی خوب بود که اصلا نباید می‌رفت و اگر به بن‌بست رسیده بود که نباید دستیارش را جای خودش می‌گذاشتند! این خیلی ساده است، هرچند در عمل امیدواریم انگیزه و جوانی اوسمار نتیجه دیگری رقم بزند.

دبیر نتوانست، وزیر می‌تواند؟
اختلافات در استقلال آنقدر بالا گرفته که دیگر بعید به‌نظر می‌رسد امکان ادامه همکاری علی خطیر و جواد نکونام وجود داشته باشد. پرده‌های حرمت بین مدیرعامل و سرمربی بدجوری دریده شده و بسیاری بر این باورند که بهترین کار، جدایی یکی از آنها برای جلوگیری از قربانی‌شدن استقلال است. در عین حال، بعد از مصاحبه‌های توفانی اخیر نکونام علیه باشگاه، گویا وزارت ورزش هم به موضوع ورود کرده و دنبال برقراری صلح و سازش بین آنهاست. خب البته قبلا کوشش‌هایی در این زمینه صورت گرفته؛ ازجمله زمانی که در یک اتفاق عجیب، علیرضا دبیر به‌عنوان رئیس فدراسیون کشتی واسطه آشتی نکونام و خطیر شد، اما دیدیم که با گذر زمان همه‌‌چیز به شرایط قبل برگشت. حالا هم امیدواریم کاری که دبیر نتوانست بکند، از دست وزیر بر‌بیاید!

نزنید از این تیترها
به‌جرأت می‌توان گفت یکی از نگرانی‌های بخشی از هواداران فوتبال ایران از درخشش لژیونرهای کشورمان این است که بعد از هر بازی خوب آنها، برخی رسانه‌های داخلی قرار است چه سوءاستفاده‌ای از این داستان بکنند و چطور شورش را در‌بیاورند؛ یعنی حقیقتا آنقدر افراط می‌کنند که باعث پشیمانی آدم از دنبال‌کردن مسابقات فوتبال می‌شود! در همین راستا بعد از آنکه سردار آزمون دومین گل فصل خود را وارد دروازه فروزینونه کرد، یکی از همین رسانه‌ها تیتر زد هواداران رم خواهان تمدید قرارداد مادام‌العمر سردار شده‌اند! همین سایت خبری از جذب مهدی طارمی توسط اینتر هم به‌عنوان ضربه‌ای مهلک به اتلتیکو مادرید یاد کرده! خب امثال شما همین تیترهای اغراق‌آمیز را می‌زنید که آنها هم با خودشان فکر می‌کنند نسل طلایی هستند و از آسمان فرود آمده‌اند دیگر.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید