• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 30 دی 1402
کد مطلب : 216156
+
-

نكته بازی

2بازیکن، 260میلیون!
تا‌کنون در پنجره زمستانی جدایی 2بازیکن از استقلال اعلام شده است؛ یکی سعید مهری که در قبرس به هوادار ابدی‌اش یعنی ریکاردو ساپینتو خواهد پیوست و دیگری امید حامدی‌فر که به‌خاطر مصدوم‌کردن کوین یامگا مشمول خشم کادرفنی شده و در فهرست مازاد قرار گرفته است. نکته جالب در مورد این 2بازیکن اما، رقم قراردادهای آنهاست. هر 2بازیکن قراردادهای شگفت‌انگیزی با استقلال داشتند که تا مدت‌ها سوژه شده بود؛ مهری فقط 160میلیون تومان از آبی‌ها می‌گرفت و قرارداد حامدی‌فر هم 100میلیون تومان بود! البته که ما تا آخرش هم باور نکردیم به این دوستان همین‌قدر پول داده ‌‌باشند اما حالا هر دو نفر از استقلال جدا شده‌اند. خب انصافا حیف بود؛ دیگر با 260میلیون نمی‌توان بازیکنان به این خوبی پیدا کرد!

رفاقت شما را هم دیدیم البته!
فوتبالیست‌های ایرانی گاهی عادت دارند استوری‌های مجهول و مبهم بگذارند و فاز روشنفکری بردارند؛ طوری که انگار مثلا ما خیلی چیزها می‌دانیم و خیلی اسرار در دل‌مان هست اما شما متوجه نمی‌شوید! مثلا فرشاد احمدزاده، بازیکن سپاهان به‌تازگی یک جمله اثرگذار را که احتمالا جایی دیده و خوشش آمده، استوری کرده است: «پای رفاقت موندیم فکر کردند پای رفتن نداریم.» خب البته معلوم نیست فرشاد با کی کار دارد و منظورش چیست، اما جمله او در مورد پایبندی‌اش به رفاقت، ما را یاد جدایی‌اش از پرسپولیس در لیگ هجدهم انداخت؛ زمانی که احمدزاده پشت پنجره‌های بسته سرخپوشان را تنها گذاشت و به تیم مشهور «شلاسک وروتسواف» در لیگ بسیار معتبر لهستان پیوست! حقیقتا چنین انتقالی از بزرگ‌ترین اسرار تاریخ فوتبال ایران بود. شما دیگر از رفاقت حرف نزن دوست عزیز!

بدرقه سرد
چند‌ماه پیش که حرف از اعزام میلاد سرلک به خدمت سربازی بود، خیلی از هواداران پرسپولیس نگران این موضوع بودند. در آن مقطع قرار شد سربازی سرلک به‌دلیل حضور او در تیم ملی به‌تعویق بیفتد و این بازیکن 2سال دیگر جدا شود. با این حال، نهایتا سرلک در فهرست تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها قرار نگرفت و به همین دلیل مشمول شد. او در حالی روز پنجشنبه در محل تمرین پرسپولیس از همبازیانش خداحافظی کرد و جدا شد که این موضوع بازتاب چندانی در فضای هواداری تیم پیدا نکرد. دلیل اولش این است که ذهن خیلی‌ها در این شرایط درگیر تعیین تکلیف سرمربی تیم ‌‌است و دلیل دومش هم به افت سرلک در هفته‌های اخیر مربوط می‌شود. در حقیقت جدایی سرلک سابق ترس داشت، نه این سرلک!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید