• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 25 دی 1402
کد مطلب : 215648
+
-

اسرار قتل زن مستأجر در اعترافات مرد صاحبخانه

اسرار قتل زن مستأجر در اعترافات مرد صاحبخانه

اسرار قتل زنی 40ساله که به تازگی از همسرش جدا شده و جسدش در آپارتمانی اجاره‌ای کشف شده بود، با اعترافات مرد صاحبخانه به قتل، رازگشایی شد.
به گزارش همشهری، ساعت 13ظهر چهارم آذر‌ماه به قاضی موسی رضازاده، بازپرس جنایی خبر رسید که زنی جوان در خانه‌اش به قتل رسیده است. جسد مقتول در حالی پیدا شد که آثار کبودی و ضرب و جرح شدید روی صورت و بدنش دیده می‌شد و به‌گفته پزشکی قانونی، حدود 15ساعت از مرگ وی می‌گذشت. بررسی‌های اولیه، حکایت از این داشت که این زن مدتی قبل از همسرش جدا شده و با اجاره کردن آپارتمانی به تنهایی زندگی می‌کرده است. آنطور که تحقیقات نشان می‌داد این زن فرزندی داشته که بر سر حضانت وی، با همسرش دچار اختلافات شدیدی شده بود.
هر چند شوهر مقتول، نخستین مظنون بود، اما تیم جنایی در ادامه تحقیقات دریافت که مقتول از مدتی قبل با فریدون، مرد صاحبخانه‌اش که در طبقه سوم همان ساختمان زندگی می‌کرده دچار اختلاف و درگیری شده بود. مظنون بعدی، فریدون بود که مأموران در بررسی گوشی موبایل وی، مدارک و شواهدی به‌دست آوردند که احتمال نقش داشتن او را در جنایت قوت می‌بخشید. در گوشی موبایل فریدون، فیلم درگیری او و مقتول به ‌دست آمد. در فیلم، زن مستأجر فحاشی و فریدون را تهدید می‌کرد. از سوی دیگر مأموران متوجه شدند که فریدون با گوشی‌اش در اینترنت جست‌و‌جو کرده که چطور می‌توان آثار کبودی را از بدن فردی از بین ببرد. تکه‌های پازل کنار هم قرار گرفت و موجب شد تا بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران دستور بازداشت فریدون را صادر کند.

روایت نخست
او اما در بازجویی‌ها ادعا کرد که در مرگ زن مستأجر نقشی ندارد. وی گفت: من خبر ندارم چه‌کسی در مورد از بین بردن آثار کبودی در گوشی موبایل من جست‌و‌جو کرده است! فریدون ادامه داد: درست است که من با زن جوان دچار اختلاف شده بودم و درگیری داشتیم، اما هرگز به این فکر نکردم که بخواهم بلایی بر سر او بیاورم و یا جانش را بگیرم. وی گفت: اختلاف ما به‌خاطر این بودکه رفت‌وآمد‌های بی‌موقع به خانه این زن انجام می‌شد و من چندبار به او اعتراض کردم، اما زن جوان مدام بی‌احترامی می‌کرد و با لحن تندی جوابم را می‌داد. حتی روز حادثه هم شروع کرد به تهدید و فحاشی. من هم با گوشی موبایلم از او فیلم گرفتم تا از او شکایت کرده و مستندات داشته باشم تا اینکه امروز شنیدم او کشته شده است. من احتمال می‌دهم مردی به نام بهنام، ‌قاتل این زن باشد چون آخرین بار من بهنام را که مرد مورد علاقه مقتول بود، دیدم که سراسیمه از خانه خارج شد.

روایت دوم
به‌دنبال اظهارات مرد صاحبخانه، تحقیقات برای شناسایی بهنام مردی که با مقتول ارتباط داشت، آغاز و مشخص شد که او به جرم زورگیری دستگیر و در زندان به سر می‌برد.
وی در بازجویی‌ها اما منکر قتل شد و گفت که نقشی در مرگ زن جوان نداشته است. مأموران بار دیگر به سراغ مرد صاحبخانه که همه شواهد علیه وی بود رفتند تا اینکه وی صبح دیروز اسرار جنایت را فاش و به قتل اعتراف کرد. وی گفت که با گلدان به سر و صورت زن مستأجر کوبیده و باعث مرگ وی شده است. این متهم پس از اقرار به جنایت در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید