• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 20 دی 1402
کد مطلب : 215164
+
-

اتو اکسپوی تهران؛ جلوه همکاری صنعت خودروسازی و مدیریت شهری

دهم تا پانزدهم بهمن‌ماه۱۴۰۲، پنجمین نمایشگاه خودرو به میزبانی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد و مجری نمایشگاه امسال نیز متفاوت است. با توجه به آنکه نمایشگاه خودروی تهران از جذاب‌ترین نمایشگاه‌های پایتخت است و در صنعت خودرو نیز مهم‌ترین رویداد محسوب می‌شود، در این‌باره از امید نجبا، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه که قرار است با عنوان جدید «اتو اکسپوی تهران» برگزار شود سؤال کردیم.
او درباره این نمایشگاه گفت: «نمایشگاه خودروی تهران امسال از حداکثر فضای مسقف و روباز مجموعه شهر آفتاب بهره خواهد برد و قرار است این نمایشگاه جلوه بارزی از همه ظرفیت‌ها و توانایی‌های صنعت خودروی کشور باشد. در عین حال با توجه به همپوشانی این نمایشگاه با ایام دهه‌فجر، در تلاشیم برای بازدیدکنندگان پرتعداد نمایشگاه نیز فضای مفرحی متناسب با جشن‌های انقلاب ایجاد کنیم که ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت صنعت خودروسازی کشور و محصولات متنوع آن، از این فرصت برای آشنایی بیشتر با آینده صنعت حمل‌ونقل و ترافیک در کشور و راه‌های کاهش آلودگی هوا در کلانشهر تهران نیز استفاده کنند.»
نجبا با اشاره به اینکه نمایشگاه خودروی تهران متعلق به همه مردم است عنوان کرد: «این نمایشگاه می‌تواند به انتخاب بهتر مردم برای خرید خودروی موردنظرشان کمک کند و در عین حال فرصتی است که آنها را برای استفاده از مُدهای حمل‌ونقل عمومی ترغیب خواهد کرد و به این ترتیب مدیریت شهری نیز در این نمایشگاه نقش پررنگی خواهد داشت. علاوه بر این آخرین وضعیت صنایع خودروی کشور برای ساخت یا ورود خودروهای آینده نیز در این نمایشگاه مقابل دید عموم قرار خواهد گرفت با این ملاحظه که وزارت صنایع به‌عنوان سیاستگذار اصلی کشور در زمینه صنعت خودرو، حمایت خود را از صاحبان صمت نشان خواهد داد. بنابراین نمایشگاه خودروی تهران به نوعی نتیجه همکاری و ائتلاف صنعت و مدیریت شهری است که با اجرای بخش خصوصی، به یک جشنواره جذاب و مردم‌پسند بدل خواهد شد.»
نجبا در پایان اعلام کرد که برای نمایشگاه خودروی تهران در بهمن‌ماه برنامه‌های متنوعی درنظر گرفته شده که به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید