• یکشنبه 17 تیر 1403
  • الأحَد 30 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 07
دو شنبه 18 دی 1402
کد مطلب : 214863
+
-

به عقب برنمی‌گردند

به عقب برنمی‌گردند

اینطور که در شبکه‌های اجتماعی پیدا بود، یورگن لوکادیا بدش نمی‌آمد به فوتبال ایران برگردد و تا پایان فصل برای پرسپولیس بازی کند تا حداقل دیگر ناچار نباشد جریمه 300هزار دلاری فیفا را به این تیم بدهد. هم رضا درویش و هم یحیی، تلویحا اشاره کرده بودند که به‌دنبال این بازیکن هستند اما حالا مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرده که از همان اول هم علاقه‌ای به جذب لوکادیا نداشته است!
در هیچ نقطه دیگری از دنیا، بازیکنی که قبل از یک دربی حساس اینچنین تیم را به حال خودش رها کرده و غیب شده، دیگر گزینه بازگشت به تیم نمی‌شود. لوکادیا اگر هم به پرسپولیس برمی‌گشت، دوباره در نخستین فرصت غیب می‌شد و دیگر اثری از او وجود نداشت. شاید قرمزها در حال‌حاضر خط حمله خوبی نداشته باشند اما همچنان دلیلی برای بازگشت به عقب ندارند. این درست همان ایده‌ای است که احتمالا از سوی هواداران در مورد بازگشت عیسی آل‌کثیر نیز مطرح می‌شود. پرسپولیس تابستان، خواهان حفظ این مهاجم بود اما او با دریافت دستمزد بیشتر، راهی سپاهان شد و دوران خوبی را در این تیم سپری نکرد. حالا که عیسی در فهرست مازاد مورایس قرار گرفته و مدیرعامل باشگاه نیز رسما این موضوع را اعلام کرده، دیگر برای حرف زدن از بازگشت کمی دیر نیست؟ عیسی اگر خیال بازگشت به پرسپولیس را داشت، باید تا قبل از ثبت قرارداد رسمی به این تیم برمی‌گشت نه حالا که دیگر سپاهانی‌ها عملا اعلام کرده‌اند که هیچ نیازی به این بازیکن ندارند!
نه لوکادیا و نه عیسی؛ پرسپولیس به عقب برنمی‌گردد. سرمربی جدید تیم هم بدون شک باید سلیقه خودش را در تیم حاکم کند و بازیکنان مدنظرش را به پرسپولیس بیاورد. پس طبیعتا عجله‌ای هم برای خرید مهاجم وجود ندارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید