• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 17 دی 1402
کد مطلب : 214754
+
-

زرنگ‌ها در تیررس پلیس

زرنگ‌ها در تیررس پلیس

اگر بخواهیم روراست باشیم، با وجود تمام تمهیداتی که پلیس راهور برای رانندگان متخلف در نظر گرفته، هنوز هم هستند کسانی که با زرنگ بازی سعی دارند قانون را دور بزنند و جایی که نه پلیس هست و نه دوربین، به‌راحتی خلاف کنند. حالا می‌خواهد عبور از چراغ قرمز باشد، یا سرعت غیرمجاز، خلافکارها بدون درنظر گرفتن حقوق دیگران، تخلف و به‌خاطر گیر نیفتادن احساس زرنگی هم می‌کنند.
نمونه‌اش را حتما سر جناغی‌ها توی اتوبان‌ها دیده‌اید که برخی راننده‌ها به جای اینکه در لاین سمت راست حرکت کنند تا وارد خروجی شوند، تمام خودروها را پشت سر می‌گذارند و قصد می‌کنند که بزنند توی صف و از سمت چپ خودشان را به خروجی برسانند یا کامیون‌هایی که باید طبق قانون از ساعت 24 به بعد وارد بزرگراه‌ها و خیابان‌ها شوند اما در طول روز به راحتی در معابر شلوغ تردد می‌کنند و اکثرا هم دودزا هستند و هوا را هم آلوده‌تر می‌کنند. اینجاست که پلیس یا شرکت کنترل ترافیک شهرداری با یک طرح جدید وارد می‌شود و این راننده‌های بی‌ملاحظه را غافلگیر می‌کند. قرار است به‌زودی دوربین‌های محدوده کامیون ممنوع و ممنوعیت سرعت در پایتخت افزایش پیدا کند.تا پایان سال در این محدود 30دستگاه دوربین اضافه می‌شود و برای ثبت تخلف جناغی که در محدود جناغی خروجی بزرگراه‌هاست هم تا پایان سال ۱۰ دستگاه به‌صورت پایلوت اجرایی می‌شود.
خلاصه که اگر ابایی از تخلفات ریز و درشت ندارید و خودتان را بچه‌زرنگ می‌دانید، بدانید که دوره این زرنگ بازی‌ها تمام‌شده و به‌زودی گرفتار می‌شوید و مجبورید کلی جریمه پرداخت کنید.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید