• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 16 دی 1402
کد مطلب : 214623
+
-

افشاگری بازیگران درباره تهدید‌شدنشان به سکوت اجباری

فحاشی به هنرمندان از کجا آب می‌خورد؟

در روزهای اخیر، افشاگری ادمین صفحه منافقین در شبکه‌های اجتماعی، پرده دیگری را از اهداف ضدایرانی این گروهک تروریستی کنار زد. به‌دنبال این افشاگری، چت‌های او با مقامات‌ رده ‌بالای این سازمان نیز منتشر شده است؛ چت‌هایی که نشان می‌دهد سران منافقین از ادمین خود، عصبانی کردن مردم ایران را مطالبه کرده‌اند. براساس سیاستگذاری‌های سران منافقین، انتشار اخبار ناامید‌کننده و دامن زدن به دروغ‌هایی با هدف برانگیختن خشم جامعه، از اصلی‌ترین رویکردهایی است که در دستور کار هجمه‌های مجازی جریان‌های معاند قرار دارد.

ایجاد 50 هزار اکانت فیک در یک ماه
وزارت‌ اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با صدور بیانیه‌ای تبیینی گزارش داده بودند که با آغاز آشوب‌های سال گذشته، تنها در بازه زمانی20شهریور ماه1401 تا 20مهر ماه1401 بیش‌ از 50هزار اکانت جدید فارسی‌زبان با هویت‌های جعلی در این شبکه ‌اجتماعی ‌‌‌ساخته شده ‌است تا علیه جمهوری ‌اسلامی فعالیت کنند. علاوه بر این، در حمله پلیس آلبانی به کمپ منافقین، مشخص شده که به 1500پیرمرد و پیرزن برای انبوه‌نمایی در فضای مجازی آموزش داده‌اند تا اکثریت به ‌نظر بیایند. براساس یک گزارش دیگر، قبل از آشوب‌ها، روزانه 600کاربر به توییتر اضافه می‌شدند اما پس از کلید خوردن ناآرامی‌ها، روزانه 16هزار اکانت ساخته شد که یک‌سوم از آنها، توییت‌های تحریک‌آمیزی برای وارد کردن مردم به جنگ خیابانی منتشر می‌کردند.

توهین‌های کامنتی
ماه پیش افشاگری الهام حمیدی، بازیگر در جدیدترین پست خود در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام به ماجرای تحمیل سکوت بعد از گل‌های جام‌جهانی و جشنواره فجر مربوط بود. او در این‌باره نوشت: «اخیرا خیلی بحث توهین‌های کامنتی به شخصیت‌های رسانه توسط افراد مختلف مطرح شده است. گفتم بد نیست بگم من هم تحمیل سکوت رو ٢جا دیدم: یک‌بار وقتی فوتبالیست‌هامون تو جام‌جهانی حق شادی بعد از گل نداشتن و یک‌بار هم وقتی بازیگرامون بعد از شرکت تو جشنواره فجر، کلی فحش خوردند.» حمیدی در ادامه اضافه کرده‌ است: «ظاهرا اشاره به هر اتفاق امیدوارکننده‌ای سیل توهین تو کامنت‌ها و دایرکت رو به همراه داره. آیا واقعا صاحب این اکانت‌های توهین‌کننده، مردم بافرهنگ ایرانی‌اند؟»


 

این خبر را به اشتراک بگذارید