• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 13 دی 1402
کد مطلب : 214455
+
-

‌قتل کودکان برای انتقام از شوهر

آن‌سوی مرز
‌قتل کودکان برای انتقام از شوهر

زن جنایتکارآمریکایی برای انتقام از همسرش که با او بر سر گرفتن حضانت بچه‌هایش در جنگ بود، 2 کودکش را به قتل رساند.
به گزارش همشهری به نقل از گاردین، در اواخر دسامبر 2023، کیمبرلی سینگر، 35ساله تصمیم هولناکی گرفت. او که ازدعوا و کشمکش با همسرش بر سر حضانت بچه‌هایش در دادگاه خسته شده بود، راه دیگری انتخاب کرد تا از همسرش انتقام بگیرد. کیمبرلی و همسر سابقش به نام کوین، تقریبا 4سال بر سر حضانت فرزندانشان درگیر یک نبرد حقوقی بودند. آنها در سال 2018 درخواست طلاق دادند و جدایی‌شان در سال 2020 نهایی شد.
پس از آن قاضی رأی داد که پدر خانواده یعنی کوین، هفته‌ای یک روز با فرزندانش ملاقات کند اما حضانت کامل به کیمبرلی داده شد. با این حال با درخواست دوباره کوین، پرونده رسیدگی به حقوق آنها ادامه یافت و این در حالی بود که کیمبرلی با خطر از دست دادن حضانت فرزندانش روبه‌رو شده بود. بنابراین او برای انتقام‌جویی از شوهرش نقشه شومی کشید.

جنایت هولناک
ظهر 19دسامبر، کیمبرلی در تماس با پلیس، آنها را در جریان دزدی از خانه‌اش قرار داد. هنگامی که پلیس به خانه وی رفت، او را با جراحات جزئی پیدا کرد و کمی آن طرف‌تر، با اجساد دختری 9ساله و پسری 7ساله مواجه شد. جسد نیمه‌جان یک دختر 11 ساله نیز در گوشه‌ای از خانه پیدا شد. دختر مجروح بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و کیمبرلی به پلیس گفت که فردی ناشناس با هدف دزدی به خانه آنها آمد، این جنایت هولناک را رقم زد و گریخت.
با این اعترافات پلیس تحقیقاتش را برای یافتن قاتل آغاز کرد. این تحقیقات ادامه داشت تا اینکه پلیس متوجه شد که ادعای زن جوان بی‌اساس است. آنها برای تحقیقات بیشتر به سراغ کیمبرلی رفتند اما او ناپدید شده بود. سرنخ‌ها برای دستگیری این زن، پلیس را به انگلیس کشاند.
بدین‌ترتیب روز شنبه 30دسامبر 2023، افسران پلیس انگلیس، کیمبرلی را به اتهام دو فقره قتل در منطقه کنزینگتون لندن  دستگیر کردند.
او در اعترافاتش گفت: از جنگ چندساله با شوهر سابقم بر سر بچه‌ها خسته شده بودم و تصمیم گرفتم فرزندانم را بکشم تا او هرگز دستش به آنها نرسد.  کیمبرلی روز اول ژانویه برای استرداد به آمریکا، در دادگاه وست مینستر حاضر شد و به‌زودی در آمریکا محاکمه خواهد شد.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید