• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 13 دی 1402
کد مطلب : 214371
+
-

مرکز خرید پوشاک‌اسلامی‌گل‌یاس

مرکز خرید پوشاک‌اسلامی‌گل‌یاس



معرفی:  مرکز خرید گل یاس تمرکز خود را روی فروش محصولات مربوط به حجاب قرار داده و محل خوبی برای خرید چنین لباس‌هایی است.

پاسخ به یک نیاز مهم
افرادی که به‌دنبال خرید ملزومات حجاب هستند، همیشه دغدغه پیدا کردن جنس مناسب و با کیفیت را دارند. اگر سری به بازار بزنید متوجه می‌شوید که  بسیاری ازاجناس موجود نه ‌تنها کیفیت خوبی ندارند، بلکه قادر به برطرف کردن نیازهای بانوان ایرانی نیستند. اما مرکز خرید
 گل یاس ازجمله مراکزی است که تلاش می‌کند تا با ارائه محصولات متنوع و باکیفیت، نیاز طیف وسیعی از خریداران را برطرف کند. این مجتمع بزرگ‌ترین مرکز خرید پوشاک ایرانی و اسلامی  است. بیشتر واحدهای تجاری این مجتمع دارای لوح ساخت ایران از بنیاد ملی مد و لباس هستند. خریدارانی که به این مرکز خرید سر زده‌اند، ویژگی‌هایی همچون قیمت مناسب، تنوع بالای محصولات و برطرف کردن نیاز افراد مختلف را برای آن بیان کرده‌اند.

پوشاک اسلامی در 4طبقه
این مرکز تجاری در 4طبقه طراحی و ساخته شده است. اگر سری به طبقه همکف، طبقه اول و طبقه دوم این مرکز بزنید با پوشاک‌ ایرانی و اسلامی متنوعی روبه‌رو خواهید شد. شما می‌توانید انواع مختلفی از پوشاک اسلامی را از این مرکز تهیه و براساس نیازتان بخرید. به‌عنوان مثال، اگر به‌دنبال چادرهای ملی هستید یا به‌دنبال چادر نماز زیبا و جذاب می‌گردید، کافی است سری به این مرکز بزنید و از طرح‌های متنوعی که در اختیارتان قرار می‌گیرد شگفت زده شوید. چادر تنها چیزی نیست که در این مجتمع تجاری به فروش می‌رسد. روسری، مقنعه، ساق دست و آستین، پوشاک مجلسی، پوشاک بچگانه، اسپرت، بلوز و شلوار ازجمله محصولات متنوعی است که در این مرکز می‌توانید ببینید و از خریدشان لذت ببرید. حدود 100فروشگاه در این مغازه فعالیت می‌کنند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید