• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 9 دی 1402
کد مطلب : 213919
+
-

جاسوسان موساد در خط پایان

اعدام جاسوسان اسرائیل از کابوس صهیونیست‌ها از غزه تا تهران حکایت دارد

گزارش
جاسوسان موساد در خط پایان

علیرضا احمدی- روزنامه‌نگار

4عضو تیم خرابکاری مرتبط با رژیم‌صهیونیستی، صبح روز جمعه در استان آذربایجان‌غربی به دار مجازات آویخته شدند؛ متهمانی که با هدایت عوامل موساد، مرتکب اقدام‌های گسترده‌ای علیه امنیت کشور شده‌ بودند. این افراد که پس‌از طی مراحل قانونی، به دار مجازات آویخته شدند، جزو حلقه 10نفره‌ای از عوامل مرتبط با سرویس‌های امنیتی رژیم‌صهیونیستی بودند که با اقدام‌های اطلاعاتی دستگاه‌های امنیتی کشور به‌ دام افتادند و اکنون حکم 4نفر از آنان اجرا شده‌است. اجرای این احکام در شرایطی است که طی ماه‌های گذشته و با فعالیت‌های اطلاعاتی – امنیتی انجام شده، ضربات محکمی بر پیکره جاسوسان و عوامل مرتبط با رژیم‌صهیونیستی در ایران وارد شده‌است.

دستگیری مزدوران رژیم‌صهیونیستی
در نخستین روزهای آبان‌ماه1401 بود که مقام‌های قضایی استان آذربایجان‌غربی از دستگیری 10نفر از عوامل خرابکار مرتبط با مأموران موساد دراین استان خبر دادند. ازجمله اتهام‌های دستگیرشدگان این بود که اقدام به ربودن برخی افراد می‌کردند و با تهدید و شکنجه از آنان می‌خواستند به دروغ، خود را از مأموران امنیتی ایران معرفی کنند و به‌دنبال آن، دروغ‌هایی را درباره ماموریت‌های محوله به آنان مطرح کنند.

مزدوران موساد در ایران چه می‌کردند؟
متهمان دستگیرشده اما طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های جاسوسی و اقدام‌های خرابکارانه را با هدایت مستقیم مأموران موساد انجام می‌دادند. به‌گفته مقام‌های قضایی مربوط، این گروه با هدایت اطلاعاتی موساد نسبت به شناسایی برخی نیروها که با بخش‌های امنیتی کشور همکاری داشتند، اقدام می‌کردند و با ربایش و ضرب و شتم آنان، قصد تخلیه اطلاعاتی‌شان را داشتند. این گروه که برای خرابکاری‌های خود مبالغی را از مأموران صهیونیست دریافت کرده بودند، مرتکب چند فقره آتش‌زدن خودروها و منازل و حتی اقدام به ترور شده بودند.

مجازات خیانت به میهن
عوامل موساد در ایران در شرایطی به دار مجازات آویخته شدند که تل‌آویو می‌کوشد با ترور و جنایت، فشارهای وارد شده  به‌دلیل شکست‌های سنگین در غزه را تحت‌تأثیر قرار دهد؛ این‌درحالی است که مزدوران این رژیم یکی پس‌از دیگری در ایران به کیفر اعمال خیانتکارانه خود می‌رسند. در چنین شرایطی به‌نظر می‌رسد با وجود فضاسازی رسانه‌های غربی درپی مجازات عوامل رژیم صهیونیستی در ایران، دستگاه‌های امنیتی به موفقیت‌های قابل‌توجهی در مقابله با این عوامل دست یافته‌اند و باید در انتظار انتشار خبرهای بیشتری دراین زمینه بود.

عاقبت مزدوری برای تل‌آویو
اعدام 4مزدور رژیم‌صهیونیستی در ایران نشان داد خیانت به کشور و مزدوری برای این رژیم عاقبت دردناکی به‌دنبال دارد و اعدام، پایان راه آنان خواهد بود؛ پایانی که در روزهای اخیر برای یک جاسوس دیگر رقم خورد و فردی که در همکاری با سرویس‌های اطلاعاتی رژیم‌صهیونیستی اقدام به جاسوسی کرده بود، در سیستان ‌وبلوچستان به دار مجازات آویخته شد.

قربانیان خیانت موساد
اعدام مزدوران موساد در ایران در شرایطی است که به‌نظر می‌رسد این افراد قربانی خیانت تل‌آویو به عوامل خائن خود شده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد عوامل شبکه دستگیر شده پیش از آنکه موفق به اجرای عملیات اصلی خود شوند، ازسوی دستگاه‌های امنیتی کشور به دام افتاده‌اند؛ موضوعی که پیش‌از هرچیز نشان‌دهنده خیانت موساد به مزدوران داخلی خود است. درواقع مأموران موساد با طراحی چند عملیات آموزشی با اهداف مختلف، زمینه قربانی کردن عوامل خود را فراهم آورده‌اند.

کابوس صهیونیست‌ها؛ از غزه تا تهران
در شرایطی که این روزها نظامیان صهیونیست در غزه با کابوس مواجهه با رزمندگان مقاومت دست‌وپنجه نرم می‌کنند، مزدوران آنان در داخل ایران نیز زیر ضربه دستگاه‌های امنیتی کشور قرار گرفته‌اند. در هفته‌ها و ماه‌های اخیر تعداد قابل‌توجهی از رابطان و مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی ازسوی دستگاه‌های امنیتی کشور به دام افتاده‌اند. دستگیری ۳مامور موساد با ملیت ایرانی در مناطق کوهستانی میان ایران و افغانستان در روزهای میانی آبان‌ماه، ازجمله اقدام‌های انجام شده دراین زمینه بوده‌است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید