• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
چهار شنبه 6 دی 1402
کد مطلب : 213666
+
-

جهان‌نما/تصاویر وحشتناک از دفن اجساد در محوطه بیمارستان غزه


شدت بمباران‌ جنگنده‌های صهیونیستی و آمار شهدا در غزه تا آن اندازه زیاد است که قبرستان‌ها پر شده و گنجایش دفن شهدا در گورستان‌های غزه وجود ندارد. این بحران باعث شده برخی خیابان‌ها و اماکن عمومی به محل دفن شهدا تبدیل شوند؛ ازجمله محوطه بیمارستان الیمن السعید در جبلیه که  به قبرستان تبدیل شده است و صدها جنازه شهدای بمباران این بیمارستان در محوطه و باغچه‌های آن دفن شده‌اند.

آنچه اسرائیل در غزه انجام داد

تصاویری آخرالزمانی از تخریب بخش‌هایی از غزه ازجمله اردوگاه بیت‌لاهیا منتشر شده که براساس آن هیچ ساختمان و بنایی در این منطقه از بمباران‌ها در امان نمانده است. براساس برآورد یک روزنامه آمریکایی، تعداد ساکنان نوار غزه که در جریان جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه این منطقه به شهادت رسیده‌اند از آمار کشته‌های هر جنگ عربی دیگر با این رژیم در ۴۰ سال اخیر  فراتر رفته است.

کلاس‌های درس فعال در غزه زیر بمباران

معلم فلسطینی با وجود بمباران‌ها و ادامه جنگ در غزه، حاضر نشد کلاس‌های درس خود را تعطیل کند و همچنان به درس دادن مشغول است. بمباران غزه باعث عقب افتادن یک ترم تحصیلی در غزه شد، اما اکنون فلسطینی‌ها در چادرهای پناهندگان سازمان ملل تحصیلات مدرسه‌ای و دروس خود را از سر گرفته‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید