• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 5 دی 1402
کد مطلب : 213556
+
-

جهان‌نما/این فیلم را به رهبران کشورهای عربی نشان دهید


تصاویری از پیکر یک شهید 2ساله فلسطینی منتشر شده که در آن یکی از فلسطینی‌ها در کنار پیکر این کودک نشسته و سران کشورهای عربی را خائن خطاب می‌کند و می‌گوید: «خداوند برای ما کافی است، این را به رهبران عربی بگویید.» این تصاویر در زمانی ضبط شده که پیکر این کودک شهید از زیر آوار ساختمانی بیرون کشیده شده است. «آشوک آسوان»، استاد دانشگاه در سوئد اعلام کرده که در شب کریسمس 146کودک فلسطینی به شهادت رسیدند.


روز کریسمس در غزه!

با وجود آنکه در بسیاری از مناطق جهان کریسمس همزمان با تعطیلات سال نو میلادی است، اما بمباران در غزه تعطیلی ندارد. بحران انسانی ناشی از بمباران غزه نه‌تنها باعث آوارگی 2میلیون فلسطینی شد‌ه، بلکه صهیونیست‌ها با قطع آب یک قحطی مصنوعی را در غزه ایجاد کرده‌اند. در این فیلم کودک فلسطینی با دشواری فراوان در تلاش برای حمل مقداری آب با چرخ دستی در روز کریسمس است.

بار زدن کامیون با اجساد فلسطینی‌ها

بمباران اردوگاه المغازی طی روز یکشنبه در مرکز غزه به شهادت بیش از ۸۵نفر منجر شد و همزمان آمار شهدای غزه در این روز را به بیش از ۱۸۵نفر رساند. تعداد آمار بالای شهدا در بمباران‌های غزه باعث شده تا حمل گروهی اجساد فلسطینی‌ها با کامیون انجام شود. در این فیلم، کامیون مملو از اجساد شهدای فلسطینی اعم از پیر و جوان دیده می‌شود.‌


 

این خبر را به اشتراک بگذارید