• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 27 مهر 1402
کد مطلب : 206257
+
-

آغاز توزیع کاغذ تحریر اندونزی

خبر
آغاز توزیع کاغذ تحریر اندونزی

مدیرعامل تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران گفت: شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران مرحله جدید توزیع کاغذ تحریر اندونزی را برای اعضای ناشر خود آغاز کرد.
ارشد عین‌اللهی، با اشاره به اقدامات این مجموعه طی ماه‌های اخیر، افزود: شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران طی روزهای اخیر کاغذ تحریر اندونزی (آپریل مشکی) که بالاترین کیفیت موجود کاغذ تحریر است را در میان اعضای خود توزیع می‌کند. وی افزود: این کالا یکی از بهترین کیفیت‌های کاغذ تحریر را دارد و با قیمت مناسب توزیع خواهد شد. در این زمینه ناشران می‌توانند درخواست خود را براساس بند و سایز کاغذ ۷۰×۱۰۰ یا ۹۰×۶۰ به تعاونی ارائه کنند.
عین‌اللهی با بیان اینکه این کالا به‌دلیل کیفیت خوب مورد استفاده ناشران بخش‌های مختلف است، ادامه داد: این کاغذها علاوه بر چاپ افست برای چاپ دیجیتال نیز کیفیت خوبی دارد و می‌تواند مورد استفاده ناشران حوزه‌های مختلف قرار گیرد و با توجه به محدود بودن میزان کاغذ توزیعی متقاضیان باید زودتر درخواست خود را اعلام کنند. وی گفت:‌ در مرحله بعد نیز کاغذ بالکی و کاغذ و مقوای گلاسه که از سوی ناشران بارها درخواست‌شده نیز در فهرست تأمین کالاهای تعاونی قرار دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید