• جمعه 28 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 9 ذی القعده 1445
  • 2024 May 17
یکشنبه 23 مهر 1402
کد مطلب : 205858
+
-

فلسطین و غزه مظهر قدرت اسلام است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: همه در دنیای اسلام وظیفه دارند به مردم فلسطین کمک کنند

رهبری
فلسطین و غزه مظهر قدرت اسلام است

رهبرمعظم انقلاب پیش‌از‌ظهر دیروز(شنبه) در دیدار شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه و همسر وی، با قدردانی از مجاهدت‌های وی و خانواده‌اش، قدرت روزافزون اسلام در جهان با وجود توطئه‌های گسترده را نتیجه مجاهدت‌ها دانستند و با اشاره به شرایط فلسطین اشغالی و به‌ویژه غزه، گفتند: امروز یکی از مظاهر قدرت اسلام همین مسائلی است که در فلسطین در حال روی‌دادن است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین دیدار با شیخ زکزاکی و خانواده وی را بسیار خوشحال‌کننده خواندند و خطاب به آنان گفتند: شما مصداق مجاهد حقیقی فی‌سبیل‌الله هستید و امیدواریم که بتوانید مجاهدت خود را ادامه دهید.

نوید پیروزی کامل فلسطینی‌ها
قضایای روزهای اخیر فلسطین به‌ویژه بمباران‌ها و شهادت زنان و کودکان و مردان، دل انسان را مجروح می‌کند، اما بخش دیگری از این قضایا نشان‌دهنده قدرت باورنکردنی اسلام در فلسطین است و با لطف و عنایت خداوند متعال، این حرکتی که در فلسطین آغاز شده‌است، به پیش خواهد رفت و منجر به پیروزی کامل فلسطینی‌ها می‌شود. همه در دنیای اسلام وظیفه دارند به مردم فلسطین کمک کنند.

قدرت جمهوری‌اسلامی هر روز بیشتر می‌شود
تشکیل نظام اسلامی در ایران و شکل‌گیری حکومتی بر مبنای تفکر اسلام سیاسی بعد از قرن‌های متمادی، یکی از وجوه قدرت اسلام محسوب می‌شود. جمهوری اسلامی از زمان تاسیس تاکنون روزبه‌روز قوی‌تر شده‌است و در آینده نیز قوی‌تر از شرایط کنونی خواهد شد.

هدیه ویژه رهبرمعظم‌انقلاب به شیخ مبارز
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبرمعظم‌انقلاب در دیدار شیخ ابراهیم زکزاکی، به رهبر جنبش اسلامی نیجریه و همسرش، انگشتر هدیه دادند. شیخ ابراهیم زکزاکی و همسر وی نیز با ابراز خرسندی فراوان از این دیدار، احساسات خود را غیرقابل توصیف خواندند و خطاب به رهبرمعظم‌انقلاب گفتند: امیدواریم با دعاهای جناب‌عالی و تلاش‌ها و مجاهدت مسلمانان، اسلام روزبه‌روز گسترش بیشتری بیابد.

گسترش فعالیت‌های اسلامی در دنیا
فعالیت‌های اسلامی در دنیا روزبه‌روز در حال گسترش است. امروز حرکت اسلامی در نقاط مختلف دنیا همچون آفریقا، آسیا، اروپا و شمال آمریکا درحال گسترش است و با عنایت خداوند، موفقیت‌های این حرکت با قدرت بیشتری ادامه می‌یابد.







 

این خبر را به اشتراک بگذارید