• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
جمعه 21 مهر 1402
کد مطلب : 205611
+
-

نقل قول خبر/نظام بانکی در موضوع ساخت و ساز همراهی کند


مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی: ک
ار بزرگی در طرح نهصت ملی مسکن در کشور در حال انجام است و اگر نظام بانکی قدری بیشتر همراهی کند میزان ساخت و ساز مسکن چه شهری، چه روستایی و چه خودمالکی افزایش چشمگیری خواهد داشت. در طرح نهضت ملی مسکن در آستانه تامین 50 هزار هکتار زمین در کل کشور قرار داریم.

دولت صادق الوعده است

محمد مهدی اسماعیلی،  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
برای رفع مشکلات مردم به مکاتبات اکتفا نمی‌کنیم بلکه به جد پیگیر رفع آنها هستیم؛ چرا که دولت صادق الوعده است و بنای ما رفع مشکلات است. سیاست جدیدی که در دولت  اتحاذ شده این است که به دنبال اجرای طرح‌های جدید نباشیم و تصمیم گرفته شد تا طرح‌هایی که بالاتر از ۵۰ درصد پیشرفت داشته‌اند، مشخص شوند و سریعتر به پایان برسند.

562 کلاس درس تحویل آموزش و پرورس استان فارس شد

حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۱۰۳ فضای آموزشی و تربیتی شامل ۵۶۲ کلاس درس با زیربنایی بالغ بر ۶۶ هزار و ۶۰۰ مترمربع در استان فارس تحویل آینده‌سازان ایران شد. مجتمع آموزشی ۱۸ کلاسه «شهدای شاهچراغ» و مدرسه ۱۵ کلاسه خیری «خلیلی» در شیراز 2 پروژه مهمی بودند که در این سفر به بهره برداری رسیدند.  

طرح انتقال آب از شیراز به خرامه در دست بررسی است

عباس علی آبادی،‌ وزیر صنعت، معدن و تجارت:
طرح انتقال آب از شیراز به خرامه را در دست بررسی داریم به این شرط که حل مشکل یک منطقه برای منطقه دیگر مشکلی ایجاد نکند. منطقه خرامه قبلا وضعیت آب خیلی خوبی داشته، اما مشکلاتی که بشر به وجود آورده، باعث بحران در این زمینه شده است. فقط هم مربوط به کشور ما یا یک منطقه خاص نیست.

این خبر را به اشتراک بگذارید