• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 19 مهر 1402
کد مطلب : 205427
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Q1mn9
+
-

اخبار کوتاه اقتصادی

  دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران با بیان اینکه شرایط عرضه و تقاضای نیروی کار نسبت به گذشته تغییر کرده است، گفت: ۷۰درصد کارگران برای تأمین معاش خود شغل دوم دارند.
  عضو هیأت مدیره و معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: 1038دستگاه خودرو در مزایده مهرماه این سازمان عرضه می‌شود. او افزود: 580دستگاه خودروی سواری، 458دستگاه خودروی سنگین و ماشین‌آلات راهسازی است.
  محمدعلی نیکبخت، وزیر جهادکشاورزی گفت: نرخ جدید خرید تضمینی گندم تا اوایل هفته آینده اعلام می‌شود.
  مدیرکل دفتر اقتصاد و بهره‌وری آب، مدیریت مصرف و تقاضای شرکت مدیریت منابع آب ایران از اجرای آزمایشی طرح بازار آب در ۵دشت بحرانی کشور خبر داد.
  وزارت بازرگانی و صنعت هند از رشد ۹درصدی صادرات ایران به این کشور در ۷‌ماه سال‌جاری میلادی خبر داد و اعلام کرد: برنج، میوه و چای مهم‌ترین کالاهای صادراتی هند به ایران در 7‌ماه امسال بوده است. هند در این دوره 539میلیون دلار برنج، 30میلیون دلار میوه و 18میلیون دلار چای به ایران صادر کرده است.
  مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: در دولت سیزدهم 4میدان نفتی و گازی با ظرفیت 2.6میلیارد بشکه معادل هیدروکربور مایع کشف شده که ایران را در رتبه یکم اکتشافی منطقه قرار داده است.
  به‌گفته معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با توجه به شرایط آبی در کشور، استفاده از آب‌های غیرمتعارف در برنامه صنعت آب قرار گرفته و برای این موضوع اقداماتی انجام شده است؛ به‌طوری‌ که طرح‌های متعددی در این زمینه در حال اجرا و بهره‌برداری قرار گرفته است.
  وزارت نفت اعلام کرد: خبر منتشر‌شده در برخی کانال‌های تلگرامی از قول وزیر نفت مبنی بر تغییر شیوه اختصاص بنزین صحت ندارد و تصمیم جدیدی در این خصوص گرفته نشده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید