• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 18 مهر 1402
کد مطلب : 205218
+
-

برنامه مدیری مشکلی ندارد

واکنش ساترا به حاشیه‌های «اسکار»

نمایش خانگی
برنامه مدیری مشکلی ندارد

مسابقه «اسکار» با اجرای مهران مدیری قرار است در شبکه نمایش خانگی به تولید برسد. مهران مدیری اقدامات اولیه را انجام داده است. ولی پروسه صدور مجوزها زمان‌بر است و تا الان اتفاقی برای «اسکار» نیفتاده است.
به‌تازگی ۲برنامه جدید از احسان علیخانی و مهران مدیری که قرار است در شبکه نمایش خانگی به تولید برسد، خبرساز شده است. در خبرهایی که پیش از این منتشر شده بود، علیخانی برای ساخت و اجرای «جوکر۲» و مدیری برای ساخت برنامه «اسکار» اقدام کرده بودند. مهران مدیری برای دریافت مجوز برنامه اسکار، اقدامات اولیه را انجام داده است و در هفته‌های گذشته با حضور در شورای صدور مجوز ساترا با اعضای شورا درخصوص این برنامه گفت‌وگو کرده است. این برنامه در سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در مرحله انجام استعلام و بررسی محتوایی است. پیگیری‌ها از ساترا نشان می‌دهد ساترا که زیرنظر تلویزیون است تا‌کنون مشکلی با تولید برنامه مهران مدیری نداشته و کارها روال طبیعی خود را تا این لحظه طی می‌کنند. برنامه «اسکار» یک مسابقه است که در 20قسمت تولید می‌شود. برخی از سایت‌های خبری نوشته‌اند که ظاهرا صداوسیما به ساترا دستور داده به‌خاطر تعهد مهران مدیری به تلویزیون و شبکه نسیم بابت تولید برنامه، تا تعهد ویژه برای تولید برنامه از او اخذ نشده، مجوز هیچ فعالیتی در نمایش خانگی به او داده نشود!
اما این نکته قابل تامل است که سازمان ساترا زیرنظر رسانه ملی اداره می‌شود و بخش صدور مجوز برای تولید و پخش فعالیت خود را دارد و تاکنون مشکلی با برنامه نداشته ‌است.

این خبر را به اشتراک بگذارید