• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 18 مهر 1402
کد مطلب : 205193
+
-

نقل قول

اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموزان باارزش و باغیرت امروز در خط شهدا قرار دارند و به همین دلیل همیشه مورد هجمه دشمن هستند. امید، ایمان، نشاط، خردورزی و هویت 5برنامه مهم وزارت آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان است که باید در این مسیر گام بردارند. اگر به دانش‌آموزان مسئولیت سپرده و اعتماد شود با معرفت و شناختی که دارند می‌توانند نقش‌های اجتماعی و فرهنگی را پررنگ‌تر ایفا کنند.

سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ‌فراجا: تلاش‌ها برای تعمیم و اجرای سراسری طرح اعطای یک‌روزه گواهینامه به موتورسیکلت‌سوارها به کل کشور در حال انجام است. کسانی که در این طرح شرکت می‌کنند باید خودشان موتورسیکلت داشته باشند. ما ۱۲میلیون موتورسیکلت سوار داریم که بیش از ۶میلیون دستگاه از آنها فاقد گواهینامه هستند. این طرح برای این است که کسانی که موتورسیکلت دارند و فاقد گواهینامه هستند در این طرح گواهینامه‌دار شوند. داشتن ۱۸سال تمام، سلامت روحی و جسمی و همچنین قبولی در آزمون‌ها و دارا بودن موتورسیکلت برای گرفتن گواهینامه ضروری است.

احمد جعفری‌نسب، معاون نظارت، بازرسی و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات: وضعیت سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید باعث بلاتکلیفی برخی والدین به‌ویژه در کلانشهرها شده است و بسیاری از خانواده‌ها در شهر تهران با رسیدن مهر به نیمه‌های خود همچنان نتوانسته‌اند خودرو و راننده برای حمل‌ونقل دانش‌آموزشان پیدا کنند و در این زمینه نیز اطلاع‌رسانی دقیقی از سوی شهرداری، وزارت کشور و آموزش و پرورش انجام نمی‌شود تا به بلاتکلیفی خانواده‌ها پایان داده شود.

محمد وحیدی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: با به‌کارگیری ۱۸هزار معلم خرید خدمات، بخشی از کمبود معلم جبران خواهد شد. 23هزار کلاس درس در سراسر کشور بدون معلم هستند که با جذب مجوز به‌کارگیری مجدد 18هزار معلم خرید خدمات، مشکل کمبود معلم در کلاس‌های درس حل خواهد شد. معلمان خرید خدمات گروهی از معلمان غیررسمی هستند که از طریق مؤسسات خصوصی به‌عنوان معلم دعوت به همکاری شده و در مناطقی که با کمبود معلم مواجه هستند، در مدارس ساماندهی می‌شوند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :