• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 16 مهر 1402
کد مطلب : 205004
+
-

جشنواره در دست بچه‌ها

حاشیه‌نگاری مراسم افتتاحیه سی‌وپنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

کوتاه‌تر ازگزارش
جشنواره در دست بچه‌ها

مراسم افتتاحیه جشنواره سی‌وپنجم، جمعه ۱۴مهر با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، مدیران و مسئولان برگزاری جشنواره، هنرمندان، کودکان و نوجوانان در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان برگزار شد.

تجمع شخصیت‌های بین‌المللی در نصف جهان
گربه‌نره و روباه مکار، هفت‌کوتوله، باب اسفنجی، کلانتر وودی «داستان اسباب‌بازی»، میکی‌ماوس، پرنده قرمز «انگری بردز» و... به روی صحنه آمدند و خواننده‌ای شبیه به عموپورنگ آهنگی انفجاری و شاد را اجرا کرد. برگزارکنندگان افتتاحیه تقریبا به درستی روی قرابت این شخصیت‌ها با بچه‌ها حساب کرده بودند.
نیم‌ساعت از آغاز برنامه گذشت تا بالاخره مجری برنامه، محمد سلوکی، روی صحنه آمد و از بچه‌ها خواست تا هیجان بیشتری با دست و جیغ و هورا از خود نشان دهند. بچه‌ها از دست و جیغ دریغ نداشتند، اما بزرگترهایی که خسته به‌نظر می‌رسیدند، همراهی نکردند.

موسیقی سقفی
نوازندگان در محفظه‌ای آیزان از سقف سالن، نواختند. «پلنگ صورتی» و «فوتبالیست‌ها» ازجمله قطعات اجرا شده بودند. «پلنگ صورتی» برای بچه‌ها آشنا‌تر بود. در بخش پایانی مراسم، پرفورمنسی توسط تک‌بازیگر نوجوان و بااستفاده از قابلیت‌های ویدئو وال اجرا شد. با پرواز پروانه‌ها و پخش موسیقی، آتش بازی و اهتزاز پرچم ایران سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان رسما افتتاح شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید