• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 15 مهر 1402
کد مطلب : 204953
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/r0pjk
+
-

اخبار کوتاه اقتصادی

  نایب‌رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش‌بینی کرد: با توجه به اتمام تعطیلات پی‌درپی که سطح تقاضاها را کاهش داده بود، مجدد رونق به بازار سکه و طلا بازخواهد گشت اما قیمت‌ها همین سطح ثبات خود را حفظ می‌کند.
  رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون گفت: با توجه به تولید سالانه ۸۰۰هزارتن گوشت قرمز در کشور به شرط اصلاح سیستم توزیع، کمبودی در تامین نیاز کشور نداریم و سیاست‌های حمایتی از تولید داخل صورت گیرد تا پایداری تولید دچار آسیب نشود.
  رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی بار در میدان مرکزی، کمبودی در عرضه میوه‌های پاییزه نداریم و برآوردها حاکی از آن است که قیمت میوه و صیفی تا پایان مهر تغییری نداشته باشد.
  کلیات پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی در سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۳۵۰میلیون تومان در دولت به تصویب رسیده و به‌گفته رئیس بنیاد مسکن جزئیات آن در آینده ابلاغ خواهد شد.
  وزیر نیرو گفت: به‌دلیل افزایش شدید دمای هوا در تابستان سال‌جاری بیش از ۳۶بار پیک مصرف سال ۱۴۰۱ شکست، اما مشکلی برای تأمین برق سراسری پیش نیامد.
  رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران گفت: هر یک مترمکعب مصرف سی‌ان‌جی به کاهش مصرف یک لیتر بنزین منجر می‌شود در نتیجه اگر از تمام ظرفیت جایگاه‌های موجود سی‌ان‌جی استفاده شود ۴۰میلیون لیتر از مصرف بنزین کم می‌شود.
  وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس توافق انجام شده با افزایش زیرساخت‌ها در پایانه‌های مرزی آستارا، بیله‌سوار و پلدشت، میزان تردد‌ها به ٢برابر افزایش خواهد یافت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید