• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 13 مهر 1402
کد مطلب : 204707
+
-

نمایش فناوری‌های چینی در بازی‌های آسیایی هانگژو

نمایش فناوری‌های چینی در بازی‌های آسیایی هانگژو

شرکت‌های فناوری چینی با استفاده از موقعیت بازی‌های آسیایی در هانگژو، با ارائه جدیدترین دستاوردها به‌دنبال مشتری‌های جدید هستند.
به‌گزارش ساوت‌چاینا مورنینگ پست، بازی‌های آسیایی در هانگژو فضایی را برای شرکت‌های بزرگ فناوری محلی و استارت‌آپ‌ها فراهم کرده تا جدیدترین ابزارها و خدمات خود را به نمایش بگذارند و به‌دنبال مشتری‌های تازه بگردند.
در مرکز تجربه فناوری هوشمند دهکده بازی‌های آسیایی در هانگژو، 3سگ روباتیک که پشت سر هم قرار گرفته‌اند از تماشاگران استقبال می‌کنند. سگ‌های روباتیک که توسط استارت‌آپ خانگی دیپ روبوتیکس (Deep Robotics) ساخته شده‌اند، ازجمله مجموعه‌ای از نوآوری‌هایی هستند که شهر میزبان، برای نمایش فناوری‌های جدید خود انتخاب کرده است. در مراسم افتتاحیه بازی‌ها، فناوری دیجیتال نوآورانه‌ای براساس واقعیت مجازی و هوش مصنوعی به نمایش گذاشته شد. این رویداد برای شرکت‌های فناوری محلی فرصتی طلایی بوده است که بتوانند خودی نشان دهند. علی‌بابا کلود، واحدی تحت مالکیت هلدینگ گروه علی‌بابا، «ادغام‌کننده رسمی فناوری اطلاعات و ارائه‌دهنده خدمات ابری» بازی‌های امسال است. این شرکت در طول بازی‌های المپیک زمستانی۲۰۲۲ پکن، به پخش‌کنندگان این امکان را داد تا رویداد را به‌صورت زنده برای میلیاردها بیننده در سراسر جهان پخش کنند. از آوریل، آخرین مدل‌های سگ‌های روبوتیک دیپ روبوتیکس، وظیفه انجام بازرسی‌های روزانه در پست‌های زیرزمینی برق را برعهده دارند. آنها می‌توانند کارهای خطرناک، تکراری و خسته‌کننده ای را به جای انسان‌ها انجام دهند. دستگاه‌های «Consumer-facing» نیز در بازی‌ها حضور دارند؛ دستگاهی برای فروش غذای جعبه‌ای سبز رنگ که می‌تواند ظرف 2 دقیقه غذاها را با مواد از قبل پخته‌شده درست کند که کارکنان بازی‌ها از این دستگاه استقبال گرمی داشتند. در مجموع ۱۳دستگاه از این دست در مکان‌های مختلف مستقر شده‌اند که هر روز حدود ۳۰۰غذای گرم سرو می‌کنند. در بخشی دیگر از این رویداد، یک «دستگاه عطر هوشمند هوش مصنوعی» رایحه داروهای گیاهی سنتی چینی را منتشر می‌کند که گمان می‌رود اثرات درمانی هم دارد. این دستگاه توسط «ScentRealm» که توسط یکی از کارمندان پیشین علی‌بابا تاسیس شده، با تمرکز بر استفاده از فناوری دیجیتال برای بازسازی بوی مواد مختلف، از غذا و نوشیدنی گرفته تا عطر و مناظر طبیعی، ساخته شده است. این شرکت قصد دارد پس از پایان بازی‌ها، دستگاه عطرهای گیاهی خود را به‌طور رسمی عرضه کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید