• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 12 مهر 1402
کد مطلب : 204669
+
-

طلسم پسربچه شکست!

چلسی حالا با یک ‌برد ساده هم به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل می‌شود

طلسم پسربچه شکست!

کسی فکرش را نمی‌کرد که زمانی، بردن چلسی در یک مسابقه خودش یک خبر خاص و متفاوت تلقی شود. آبی‌های لندن بعد از رفتن آبراموویچ، هرگز رنگ آرامش را ندیده‌اند و در این فصل هم شروع بسیار بدی را تجربه کردند. با این حال پیروزی بی‌دردسر مقابل فولام با درخشش میخایلو مودریک، شاید این تیم را کمی به آینده امیدوار کند. تیمی که از همین حالا از دایره مدعیان قهرمانی لیگ برتر خارج شده اما هنوز می‌تواند برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا مبارزه کند.
 
   او بالاخره گل زد
مودریک خرید گران‌قیمت باشگاه چلسی از شاختار بود. بازیکنی که موردتوجه آرسنال نیز قرار داشت اما در نهایت تصمیم گرفت لباس باشگاه چلسی را به تن کند. مودریک اصلا شروع خوبی در چلسی نداشت و تعداد گل‌های زده‌اش در این تیم برای مدت‌ها روی عدد صفر متوقف شده بود اما او بالاخره با باز کردن دروازه فولام آن هم با یک حرکت تماشایی، به این روند تلخ پایان داد. تنها دقایقی بعد نیز بروخا گل دوم چلسی را زد تا خیال این تیم از بردن این بازی راحت شود. جالب اینکه هر دو گلزن چلسی در این بازی، آسیب دیدند و قبل از پایان 90 دقیقه زمین را ترک کردند. این برد آنقدر جان‌تری را به وجد آورد که اسطوره این باشگاه یک کری بزرگ برای حریف بخواند:«در منطقه فولام فقط یک تیم وجود دارد و آن چلسی است!»

به پوچ ایمان دارند
چلسی بعد از مدت‌ها، به 2‌پیروزی متوالی در فوتبال انگلیس رسیده است. آنها در جام اتحادیه برایتون را بردند و حالا در لیگ برتر نیز فولام را شکست دادند تا شرایط برایشان کمی آرام‌تر شده باشد. به‌نظر می‌رسد مالکان باشگاه و طرفداران این تیم نیز به مربی چلسی اعتماد دارند و فعلا به ایجاد تغییر برای جلو رفتن این پروژه فکر نمی‌کنند. پوچتینو روزهای بسیار سختی را در این باشگاه سپری کرده اما شاید این 2برد متوالی، شروع روزهای امیدوارکننده‌تر او در این باشگاه باشد.


آینده چلسی با پوچتینو و تاد بولی اما چیزی شبیه این تصویر است؛ مبهم و در هم تنیده. کوکوریا که این تصویرش حسابی هم سروصدا کرده، در تابستان در آستانه جدا شدن از چلسی بود و حتی با یونایتد به توافق اولیه رسید اما در نهایت در این تیم ماندگار شد. او حالا در شب برد چلسی با این عکس، به صفحه اول خبرها بازگشته است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید