• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
چهار شنبه 12 مهر 1402
کد مطلب : 204606
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/oYmzj
+
-

عدد خبر/ 3 میلیون

مدیرکل منابع طبیعی سمنان بابیان اینکه 3میلیون نهال در نهالستان‌های استان تولید شد، گفت: این نهال‌ها پاییز امسال برای کاشت در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. به گزارش مهر، جعفر مرادی حقیقی با بیان اینکه طبق طرح کشوری باید یک‌میلیارد درخت طی 4سال تولید و کاشته شود، افزود: سهم سمنان ۱۰میلیون نهال است.

110 کوهنورد
همزمان با فرارسیدن هفته وحدت در آیینی ۱۱۰کوهنورد بسیجی از ۲۳استان سه‌شنبه، 11مهر به قله تفتان سیستان و بلوچستان صعود کردند.
به گزارش ایرنا، کوه تفتان تنها کوه آتشفشانی نیمه فعال در کشور است که با بیش از 4هزار متر ارتفاع بلندترین قله در جنوب شرقی ایران است و هر ساله تعداد زیادی از کوهنوردان به فتح آن اقدام می‌کنند.‌

۸۳۳۰ هکتار
مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی رتبه هفتم سطح زیرکشت برنج و رتبه ششم تولید برنج را در کشور داراست.
به گزارش ایسنا، به‌گفته جلال رحیم‌زاده، کل سطح زیرکشت برنج در آذربایجان شرقی ۸۳۳۰هکتار و عمدتا در شهرستان‌های میانه، خداآفرین، هوراند و کلیبر است.‌

821 خانواده
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: درمجموع 821 قطعه زمین مسکونی به خانواده‌های مشمول این طرح در استان بوشهر واگذار شده است.
به گزارش تسنیم، محمد هادی رستمیان اظهار کرد: سهم بوشهر در برنامه‌ 4ساله ساخت 50هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهاست.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید