• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
دو شنبه 10 مهر 1402
کد مطلب : 204529
+
-

جهان‌نما/معضل چاقی پلیس آمریکا به روایت تصویر


چاقی مأموران پلیس در آمریکا به معضلی جدی برای این کشور تبدیل شده است. به‌تازگی فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد 2مامور چاق قادر نیستند شهروند متخلف را دنبال کنند. کاربران با تمسخر پلیس می‌گویند که مأموران باید کمتر پیراشکی بخورند تا بتوانند وظیفه‌شان را انجام دهند!

خالی شدن خان‌کندی مرکز قره‌باغ از ارامنه

با خروج ساکنان ارمنی شهر خان‌کندی، مرکز قره‌باغ خالی از سکنه شده و شب‌ها در تاریکی فرو می‌رود. دولت ارمنستان اعلام کرده که نزدیک به 98هزار پناهجوی ارمنی از منطقه قره‌باغ وارد ارمنستان شده است. ساکنان ارمنی در پی دور جدید حملات باکو و انحلال جمهوری خودخوانده قره‌باغ کوهستانی، از ترس پاکسازی قومی به ارمنستان می‌روند.

راهپیمایی 5دقیقه‌ای منحرفان جنسی در لبنان

فیلمی از واکنش‌های منفی و خشم مردم لبنان نسبت به حامیان همجنس‌گرایی منتشر شده است که در آن دیده می‌شود یکی از اعضای این گروه مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. پیش‌تر نیز سیدحسن نصر‌الله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، با اشاره به مخالفت عمومی جامعه لبنان با این پدیده، همجنس‌گرایی را ترویج انحرافات اخلاقی و خدمت به شیطان بزرگ خوانده و از دولت و وزارت آموزش و پرورش خواسته بود که از کودکان و نسل بعدی در برابر این انحراف محافظت کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید