• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 10 مهر 1402
کد مطلب : 204507
+
-

متهم به قتل رپر معروف:

من می‌دانم چه‌کسی شلیک کرد

من می‌دانم چه‌کسی شلیک کرد

27سال پس از کشته شدن توپاک شکور، خواننده افسانه‌ای و مشهور رپ، مردی که به جرم قتل وی دستگیر شده در نخستین اعترافاتش مدعی شده که او قاتل نیست اما می‌داند چه‌کسی ماشه را کشیده است.
به گزارش همشهری به نقل از دیلی میل، در 7سپتامبر 1996، توپاک شکور 25ساله، به همراه ماریون سوگ، تهیه‌کننده بعد از یک مسابقه بوکس سوار بر خودرو شدند که ناگهان یک کادیلاک سفید رنگ در کنارشان قرار گرفت و سرنشینان آن خودروی حامل توپاک را به رگبار بستند. توپاک بر اثر اصابت 3گلوله به سینه‌اش مجروح شد و 6روز بعد در بیمارستان به کام مرگ رفت. پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای پیدا کردن قاتل رپر افسانه‌ای آغاز کرد  اما این اتفاق هرگز رخ نداد.  سال‌ها، پلیس گمان می‌کرد که قاتل احتمالی 2سال پس از مرگ توپاک در یک تیراندازی جداگانه کشته شده است؛ با این حال چندی پیش دوان کیث دیویس که با نام «کیف دی» نیز شناخته می‌شود، ادعا کرد که در روز حادثه سوار کادیلاک بوده و از جریان آن تیراندازی خبر دارد. این مرد 30سپتامبر(8مهرماه) در خانه‌اش دستگیر شد و در اعترافاتش به پلیس لاس‌وگاس گفت: من قاتل نیستم اما می‌دانم چه‌کسی توپاک را کشته و چه‌کسی ماشه را کشیده است. او ادامه داد: مدتی است که به سرطان مبتلا شده‌ام و فکر می‌کنم باید آنچه را که پلیس نتوانسته کشف کند فاش کنم.
دوان گفت: من در کامپتون فروشنده مواد‌مخدر بودم و پادشاهی می‌کردم. من تنها کسی هستم که می‌توانم داستان قتل توپاک را برای شما تعریف کنم. وی افزود:یکی از دلایلی که ما آن شب به توپاک حمله کردیم این بود که توپاک و خدمه‌اش به برادرزاده‌ام حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند. دوان هنوز نامی از قاتل نبرده است و به‌گفته پلیس او نمی‌تواند از اتهام قتل توپاک فرار کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید