• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 8 مهر 1402
کد مطلب : 204325
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/O7GDr
+
-

جهان مقاومت

صهیونیست‌ها به مهاجرت از فلسطین اشغالی فکر می‌کنند
نظرسنجی انجام شده توسط مؤسسه موسوم به «سیاست یهودی» (JPPI) نشان می‌دهد ۳۷درصد از یهودیان به فکر گرفتن پاسپورت خارجی و خروج از سرزمین‌های اشغالی درصورت تصویب لایحه جنجالی «تغییرات قضایی» مدنظر کابینه رژیم صهیونیستی هستند. این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که ۳۲درصد صهیونیست‌های سرزمین‌های اشغالی احساس ناراحتی می‌کنند.

آمریکا به جنایت آشکار علیه سوریه ادامه می‌دهد
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل طی سخنانی در جریان نشست شورای امنیت درباره تحولات این کشور تأکید کرد که غرب و آمریکا معیارهای دوگانه‌ای را در قبال سوریه درپیش گرفته‌اند. به‌گزارش سانا، وی افزود: برخی از اعضای دائمی شورای امنیت به‌ویژه آمریکا به ارتکاب اقدامات جنایتکارانه آشکار علیه سوریه ادامه می‌دهند و حین انعقاد جلسات شورای امنیت درباره لزوم احترام به منشور سازمان ملل و اهمیت دفاع از حقوق‌بشر صحبت می‌کنند.

جهاد اسلامی: رابطه ما با ایران، عمیق و راهبردی است
احسان عطایا، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که این جنبش حاضر است برای موفقیت راه و روش خود، هر هزینه‌ای را پرداخت کند. به گزارش المیادین، عطایا رابطه با جمهوری اسلامی ایران را عمیق و راهبردی دانست و گفت: رابطه ما با ایران، سوریه و حزب‌الله نقطه ثقلی در آموزش‌های نظامی و بهبود عملکرد ماست.

خبرنگار صهیونیست: مردم عربستان هیچ تمایلی به مصالحه با تل‌آویو ندارند
خبرنگار شبکه 12 رژیم صهیونیستی با اشاره به سفر خود به عربستان گفت که مردم این کشور، هیچ تمایلی به عادی‌سازی روابط ریاض-تل‌آویو ندارند. وی در این زمینه تأکید کرد: در جریان سفرم به عربستان و مصاحبه با شماری از شهروندان در آنجا، می‌توانم بگویم که مردم عربستان توافق عادی‌سازی با اسرائیل را نمی‌پذیرند و مسئله فلسطین همچنان در میان آنان حضور دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید