• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
سه شنبه 4 مهر 1402
کد مطلب : 203914
+
-

جهان‌نما/سرقت رگال‌های لباس در سانفرانسیسکو


ویدئویی به تازگی منتشر شده که نشان می‌دهد 2 سارق، دوسوی یک رگال لباس در فروشگاهی در سانفرانسیسکوی آمریکا را گرفته و آن را از فروشگاه خارج می‌کنند. این در حالی است که تلاش یکی از کارمندان فروشگاه برای ممانعت از سرقت نیز کاملا بی‌فایده است. گفتنی است که پلیس آمریکا برای سرقت‌های زیر 1000دلار پرونده تشکیل نمی‌دهد و همین امر به سرقت آسان در فروشگاه‌های آمریکا دامن زده است.

وحشت مردم استانبول از ابرهای سیاه

روز یکشنبه برای مدت کوتاهی به‌مدت 5 دقیقه، یک ابر سیاه عظیم، استانبول ترکیه را فراگرفت و این شهر را کاملا در تاریکی فروبرد. این اتفاق به‌دلیل اینکه در روز رخ داد، باعث وحشت ساکنان استانبول شد. تغییرات جوی ناگهانی نظیر آنچه در لیبی رخ داد، مردم ترکیه را هنگام بارندگی و ابرناکی آسمان به فکر اقدام پیشگیرانه انداخت.

رانش زمین در هند یک ساختمان دوطبقه را تخریب کرد

یک ساختمان دوطبقه در نائینتال هند بر اثر رانش زمین فروریخت. هند از آغاز فصل باران‌های موسمی در‌ماه ژوئن تحت‌تأثیر بارندگی‌های شدید قرار گرفته و سیل و رانش زمین باعث کشته‌شدن شمار زیادی از افراد در این کشور شده است. در مردادماه گذشته، باران شدید در ایالت هیماچال پرادش در شمال شرقی هند، باعث رانش زمین و کشته شدن ۲۲نفر شد و ۹نفر از کشته‌ها زیر آوار معبد و خانه‌ها در 2محله شیملا مدفون شدند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید