• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 4 مهر 1402
کد مطلب : 203859
+
-

نکته بازی/ خوش‌شانسی بزرگ فرهاد

وضعیت فرهاد مجیدی در الاتحادکلبا خوب نیست. این مربی ایرانی از 3بازی ابتدایی فصل تنها یک امتیاز کسب کرده است و بعد از شکست 4بر صفر کلبا برابر الجزیره فشارها روی او بیش از پیش شد و شایعه اخراجش قوت گرفت. با این حال مدیران باشگاه اماراتی اعلام کرده‌اند همچنان به مجیدی اعتماد دارند و منتظر خروج تیم از وضعیت فعلی خواهند ماند. در چنین برزخی اما فرهاد یک شانس بزرگ آورده؛ اینکه تیم روز جمعه در هفته چهارم لیگ امارات باید رودرروی عجمان قرار بگیرد. عجمان هم مثل الاتحادکلبا از 3بازی آغازین فصل فقط یک مساوی به‌دست آورده؛ با این تفاوت که آنها 4گل زده‌اند و 13گل خورده‌اند! برای خروج از بحران، حریف بهتر از این می‌خواستی آقای مجیدی؟!

خب اجازه توهین ندهیم
با گذشت چند روز از بازی پرسپولیس و النصر عربستان، افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس مصاحبه کرده و به برخی حواشی این مسابقه واکنش نشان داده است. در بخشی از مصاحبه پیروانی آمده: «حساب توییتری النصر حرف اضافه زده که نوشته زمین آزادی به درد کاشت سیب‌زمینی می‌خورد! این حرف معرفتی و جوانمردانه نبوده. ما سعی کردیم بهترین پذیرایی را داشته باشیم که خصلت ایران و ایرانی است. حالا کیفیت چمن آزادی که ورزشگاه ملی ماست به هر دلیلی پایین آمده و مرمت نشده است. این حرف‌ها زیبنده و قشنگ نبود.» بله؛ تحمل این حرف‌ها برای ما هم سخت بود اما یادمان باشد تنها راه مقابله با این طعنه و کنایه‌ها از بین بردن اشکالات است. شما ورزشگاه و زمین را درست کن، بعد ببینیم چه‌کسی می‌تواند از این حرف‌ها بزند؟

خب البته کمی فرق داشت
انتقادات از شهاب زاهدی به‌خاطر تلاش او برای دریافت پیراهن کریستیانو رونالدو بعد از بازی پرسپولیس و النصر عربستان، واکنش‌های مختلفی به همراه آورده است. در این میان برخی هم به دفاع از زاهدی پرداخته‌اند؛ ازجمله پایان رافت که خودش سابقه دریافت پیراهن پائولو مالدینی را دارد. رافت گفته: «من با افتخار رفتم پیراهن مالدینی را گرفتم. شهاب جوان است و نباید از او ایراد گرفت.» بله، اما فضای بازی دوستانه ستاره‌های بازنشسته را هرگز نباید با اتمسفر یک مسابقه سنگین رسمی یکی کرد. پیشکسوتان میلان اصلا به ایران آمده بودند که گل بگویند و گل بشنوند و پیراهن عوض کنند اما بازیکنی که بدترین مهره پرسپولیس جلوی النصر بوده و به‌عنوان بازیکن تعویضی دوباره تعویض شده، چرا باید دنبال گرفتن پیراهن رونالدو باشد؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید