• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 4 مهر 1402
کد مطلب : 203854
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/vgwRg
+
-

نقل قول

جوانان زندگی را با رهن و اجاره آغاز کنند
حسن نوروزی، نماینده رباط‌کریم: اینکه مشکلات اقتصادی و به‌ویژه نداشتن خانه بهانه‌ای برای ازدواج نکردن است گمراهی و انحراف است. حتما که همه نباید در بالای تهران ساکن باشند. جوانان می‌توانند در روستا‌های اطراف تهران با رهن و اجاره پایین زندگی کنند و صبح با اتوبوس و مترو به سر کارشان بیایند.

۹۰درصد دانشجویان عراقی با هزینه شخصی تحصیل می‌کنند
رایزن فرهنگی عراق در ایران: بیش از ۵۰هزار دانشجوی عراقی در ایران تحصیل می‌کنند. ۹۰درصد این دانشجویان با هزینه‌ شخصی خود در حال تحصیل در دانشگاه‌های ایران هستند.بیشترین دانشجویان خارجی رشته‌های پزشکی در دانشگاه‌های ایران، عراقی هستند.حدود ۱۰ درصد از دانشجویان عراقی در ایران بورسیه دولت عراق هستند.

اصلاحات طرح هادی با طرح منظومه روستا
مهردادبذرپاش، وزیر راه و شهر‌سازی‌: واگذاری زمین مسکونی در روستاها محدودیت‌های ناشی از طرح‌های هادی را برطرف می‌کند. تا پایان سال ۵۰۰ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در روستاها زمین دریافت می‌کنند تا خانه بسازند.

نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۲ هفته آینده اعلام می‌شود
عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش: یک فرصت به برخی از داوطلبان برای تکمیل سوابق تحصیلی داده شد و به تازگی انتخاب رشته برخی از داوطلبان تصحیح شده است. تلاش می‌شود نتایج نهایی آزمون سراسری سال۱۴۰۲ تا پیش از ۱۵مهرماه اعلام شود.

شناسایی 3هزارکودک بازمانده از تحصیل در تهران
مریم‌خاک‌رنگین، رئیس گروه کودکان کار و خیابان سازمان بهزیستی: از میان کودکان بازمانده از تحصیل شناسایی‌شده حدود 3‌هزار نفر در تهران هستند. تقریبا ۱۰۰درصد آنها جزو اتباع و بدون کد خانوار هستند و امکان ثبت‌‌نام در مدارس برای آنها وجود ندارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :