• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
سه شنبه 4 مهر 1402
کد مطلب : 203845
+
-

زندان برای مادری که کودکش را در فریزر حبس کرد

آن سوی مرز
زندان برای مادری که کودکش را در فریزر حبس کرد

مادر 30ساله برای تنبیه شوهرش، کودک 13ماهه‌اش را در فریزر حبس کرد. به گزارش همشهری به نقل از دیلی‌میل، مدتی قبل شاردرا مک‌دونالد، مادری در اورگان آمریکا، وقتی دید همسرش به او و فرزند 13ماهه‌اش بی‌اعتناست و خانه‌شان را ترک کرده، نقشه هولناکی کشید تا از این طریق همسرش را برگرداند. او برای عملی کردن نقشه‌اش از کودک بی‌گناهش استفاده کرد.
این مادر بی‌رحم ابتدا فرزندش را در فریزر قرار داد و بعد او را زیر دوش آب برد و درحالی‌که از پاهایش گرفته بود، کودک بی‌گناه را زیر دوش آویزان نگه داشت؛ طوری که دیگر نمی‌توانست نفس بکشد. او از صحنه‌های شکنجه کودکش ویدئو گرفت و برای همسرش فرستاد و در فضای مجازی منتشر کرد. شاردرا با انتشار این تصاویر تهدید کرد که اگر شوهرش به خانه برنگردد، به این کار ادامه خواهد داد. پدر کودک، با دیدن این تصاویر بلافاصله پلیس را در جریان قرار داد و خودش نیز راهی خانه شد. پلیس وارد ماجرا شد و زودتر از پدر به صحنه جرم رسید. وقتی مأموران پلیس رسیدند، صدای زنی را در داخل خانه می‌شنیدند که با صدای بلند فریاد می‎زد: تو ما را نمی‌خواهی. تو کودکت را نمی‌خواهی. پلیس در این شرایط شاردرا را درحالی‌که فرزند خیسش را در پتویی پیچیده و در آغوش گرفته بود، دستگیر کرد. کمی بعد نیز پدر کودک رسید و ویدئویی را به پلیس نشان داد که نشان می‌داد زن جوان کودک خردسال‌شان را شکنجه می‌کرد. بدین‌ترتیب با اسناد و مدارکی که در محل حادثه توسط پلیس کشف شد، مادر بی‌رحم دستگیر شد. در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد که شاردرا قبلا نیز به‌دلیل اقدامات مجرمانه محکوم شده است.
شاردرا در دادگاه بارها اعلام کرد که فقط خواستم همسرم را تنبیه کنم و ببینم که آیا او تسلیم می‌شود و به خانه بر می‌گردد یا نه؟ با این حال بعد از بررسی پرونده و اظهارات متهم، قاضی، این زن جوان را به اتهام بدرفتاری جنایی، به 30روز بازداشت در بازداشتگاه مولتنومه اورگان در آمریکا محکوم کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید