• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 9 شهریور 1402
کد مطلب : 201742
+
-

نکته بازی/ دیگر می‌خواستی چه کار کنند؟

با اینکه پیکان در نیمه اول بازی با سپاهان با یک گل از این تیم جلو افتاد، طلایی‌پوشان اصفهانی بازگشت جانانه‌ای به مسابقه داشتند و موفق شدند 3گل به این تیم بزنند. ارزش این اتفاق زمانی بیشتر حس می‌شود که بدانیم سپاهان با اخراج محمد دانشگر در دقایق پایانی نیمه اول، یک نیمه هم 10نفره بازی کرده و چنین نتیجه‌ای گرفته است. در چنین شرایطی رسول خطیبی، سرمربی پیکان در اظهاراتی عجیب گفته: «سپاهان روی یک موقعیت ۳گل زد. به آنها تبریک می‌گویم اما با وجود پیروزی ۳ بر یک کار خاصی انجام ندادند.» خب استاد دیگر انتظار داشتی چه کار کنند؟ یک نیمه 10نفره بازی کردند و 3تا زدند. لابد اگر قرار بود کار خاصی انجام بدهند، دورقمی می‌شدید!

خوش به حالت حامد جان!
شگفتی‌های پیکان فقط منحصر به اظهارات عجیب رسول خطیبی، سرمربی این تیم نمی‌شود. به‌نظر می‌رسد او بازیکنانی را گرد هم جمع کرده که بعضا ویژگی‌های شبیه به‌خودش را داشته‌اند. یکی از آنها استاد حامد پاکدل است؛ همان عزیزی که بعد از شکست سنگین تراکتور در برابر سپاهان ایموجی خنده گذاشت و جنجال‌ساز شد. حالا تیم خودش، آن هم در تهران و آن هم درحالی‌که سپاهان یک نیمه 10نفره بوده از این تیم 3گل خورده. در چنین شرایطی انتظار داشتیم پاکدل سرش را بیندازد پایین و مدتی در میدان دید نباشد اما او پس از پایان مسابقه تصویر شادی پیکانی‌ها بعد از گل اول بازی را در اینستاگرامش منتشر کرد که خیلی کار عجیب و بی‌معنایی بود. فقط می‌توانیم در یک جمله بگوییم خوش به حالت حامد جان!

قشنگ انگ خودمان است
جواد نکونام اصرار دارد استقلال باید 2بازیکن خارجی جذب کند و در همین راستا شایعاتی مبنی بر توافق آبی‌ها با نفرات مختلف به گوش می‌رسد. یکی از این بازیکنان عمرو ورده است که اگر به ایران بیاید نخستین بازیکن مصری تاریخ لیگ برتر خواهد شد. شایعه توافق او با استقلال برای رسانه‌های عربی هم جذاب بوده. یکی از آنها نوشته: «ورده در طول 20روز با 3باشگاه قرارداد امضا کرد. این بازیکن ابتدا با تیم الرجاء البیضاوی مراکش قرارداد بست ولی در این کشور حضور پیدا نکرد و قراردادش را فسخ کرد. دومین تیم لژیونر مصری دوکاسا قبرس بود که به این تیم رفت ولی بعد از 2روز جدا شد. سومین تیم او هم استقلال ایران است.» یعنی با این تفاسیر، این بازیکن بی‌نظم و پرحاشیه انگ لیگ خودمان است. باور کنید!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید