• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 28 مرداد 1402
کد مطلب : 200416
+
-

«دیوار مرگ» آتش گرفت

«دیوار مرگ» آتش گرفت

بی‌احتیاطی موتورسواری که در برنامه ای مهیج بر دیوار مرگ مشغول اجرای نمایش بود، موجب سقوط او و موتورسیکلتش شد و آتش‌سوزی وحشتناکی را رقم زد.
به گزارش همشهری، این حادثه شامگاه پنجشنبه در پارک کوهسار جهرم واقع در استان فارس اتفاق افتاد. آن شب خانواده‌های زیادی برای تماشای نمایش هیجان‌انگیز دیوار مرگ در قسمت بالایی دیوار ایستاده بودند. 2 موتورسوار جوان نمایش‌شان را آغاز کردند. آنها با موتورسیکلت از دیواره چوبی بالا می‌آمدند و حرکات هیجان‌انگیزی انجام می‌دادند. اما ناگهان یکی از آنها به دلایل نامعلومی از دیوار سقوط کرد و موتورسیکلتش آتش گرفت. این سقوط و آتش‌سوزی باعث آتش گرفتن دیواره چوبی شد و تماشاچیان وحشت‌زده تلاش کردند که محل را ترک کنند. به‌دنبال وقوع این حادثه تیم‌هایی از آتش‌نشانی و اورژانس خود را به محل حادثه رساندند. عملیات اطفای حریق و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان آغاز شد. وسعت آتش به حدی بود که تقریبا همه دیواره چوبی در آتش سوخت و چند نفر نیز مصدوم شدند.
محمدجواد موحد، مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در این‌باره گفت: در این حادثه تیم‌های اعزامی اورژانس، ۷ مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند. یکی از آنها راکب موتورسیکلت است که به‌دلیل سوختگی و وارد شدن ضربه به سر درآی سی یو به سر می‌برد و یکی از مصدومان نیز با جراحت ناشی از سوختگی حدود ۳۰ درصد در بیمارستان پیمانه جهرم بستری است. او ادامه داد: شمار دیگری از افراد حاضر در محل نیز دچار جراحت‌های سطحی شده بودند که با مراجعه به اورژانس، به‌صورت سرپایی مداوا شدند. از سوی دیگر شهردار جهرم علت وقوع این حادثه را بی‌احتیاطی موتورسوار اعلام کرد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید