• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 10 مرداد 1402
کد مطلب : 198688
+
-

نکته بازی/ اول اجرا می‌کنید، بعد پیشنهاد؟

همانطور که از قبل هم حرف و حدیث‌هایی در این مورد به گوش می‌رسید، سپاهان یکی از باشگاه‌هایی بود که به صراحت با قانون سقف بودجه مخالفت کرد. این باشگاه که فعالیت شدیدی هم در فصل نقل‌وانتقالات داشته، هنوز فهرست اعلامی هزینه‌هایش را به سازمان لیگ ارائه نداده است. در همین بین خبر رسیده سپاهان خواهان افزایش رقم سقف بودجه شده که سازمان لیگ این درخواست را رد کرده است. البته امیدواریم سپاهانی‌ها قبل از ارائه پیشنهاد، راهکار خودشان را عملیاتی نکرده باشند، چون انصافا این چیزی که ما می‌بینیم، بعید است زیر سقف فعلی جا بگیرد! دوستان در تازه‌ترین اقدام خود برایان دابو 31ساله اهل بورکینافاسو را جذب کردند؛ هافبکی که سابقه بازی در فیورنتینا را دارد اما طی 2فصل گذشته در ترکیه و یونان توپ زده است.

قهرمان جهان شوند خوب است؟
این بهروز رهبری‌فرد هم پدیده جالبی است. او که در دوران بازی خیلی پرشروشور بود، این خاصیت را در روزهای بازنشستگی هم حفظ کرده و خیلی مواقع مصاحبه‌های «تیتر خور» انجام می‌دهد. رهبری‌فرد در مورد قهرمانی سرخپوشان در فصل گذشته گفته: «پرسپولیس با گران‌ترین تیم تاریخ برای قهرمانی در لیگ برتر شق‌القمر نکرد.» خوب یادمان هست اوایل دهه90 و در سال‌هایی که علی دایی 2بار پشت سر هم پرسپولیس را قهرمان جام حذفی کرد، باز هم رهبری‌فرد شاکی بود و می‌گفت: «عمه من هم می‌تواند جام حذفی را بیاورد.» حالا واکنش او به قهرمانی لیگ هم همین است و‌ ای بسا اگر قرمزها فاتح لیگ قهرمانان آسیا بشوند هم بهروز چنین حرف‌هایی بزند. خب برادر؛ چه کار کنند شما راضی شوی؟ قهرمان جهان شوند خوب است؟

هر کسی رفت، گفتند خدا را شکر!
به‌طور کلی وضعیت هواداران استقلال در این پنجره نقل‌وانتقالاتی خیلی جالب توجه است. اوضاع طوری است که هر کسی جدا می‌شود یا تهدید به جدایی می‌کند، آنها خوشحال می‌شوند! سجاد شهباززاده رفت و به مس رفسنجان پیوست، استقلالی‌ها گفتند خدا را شکر، عارف غلامی دم از جدایی زد، استقلالی‌ها گفتند خدا را شکر، حسین حسینی پست خداحافظی گذاشت، استقلالی‌ها گفتند خدا را شکر، آرمان رمضانی مازاد شد، استقلالی‌ها گفتند خدا را شکر، سعید مهری یک‌طرفه فسخ کرد، استقلالی‌ها گفتند خدا را شکر! روشن نیست این تیم با این همه مهره نامحبوب، چطور تا روزهای آخر فصل گذشته مدعی فتح 2جام بود؟ حالا یا هواداران دارند سخت می‌گیرند یا ساپینتو از نظر فنی معجزه کرده بود که با چنین نفراتی به هر تیم 3تا و 4تا می‌زد!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید