• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 3 مرداد 1402
کد مطلب : 198191
+
-

با مردم/ساعات کار همه ادارات یکسان شود

با اجرای مصوبه تغییر ساعت اداره‌ها و زیر بار نرفتن برخی سازمان‌ها، ‌مردم بلاتکلیف مانده‌اند که بالاخره ساعت شروع کار چند است؟ مثلا ادارات مالیات تهران 5دقیقه زودتر از 8هم درب ورودی‌شان بسته است. بانک‌ها که ساعت کارشان 7صبح است تا ساعت 7و 30دقیقه در حال خوردن صبحانه هستند و در بسیاری از بانک‌ها کار زودتر از این شروع نمی‌شود. کارمندان برخی ادارات هم که ساعت کارشان به روال اعلام شده 6صبح است، اغلب با مرخصی‌های ساعتی می‌آیند و عملا مراجعان آنها نمی‌توانند از حضور در ساعت اول وقت ادارات بهره‌ای ببرند. واقعا حاصل این مصوبه جز سرگردانی مردم چیست؟ بهتر است ساعات کار همه ادارات بدون استثنا یکسان شود.
فیض از تهرانسر
 
قم زایشگاه و بیمارستان تخصصی برای زنان ندارد
متأسفانه شهر مقدس قم نه زایشگاه دارد و نه بیمارستان تخصصی برای بانوان. این موضوع موجب استرس و نگرانی مادران باردار و بانوانی شده که قصد فرزندآوری دارند. بارها شده است که بانوان باردار برای موارد اورژانسی مجبور شده‌اند به درمانگاه و مراکز درمانی غیرتخصصی مراجعه کنند که این وضعیت می‌تواند جان مادر و فرزند را به خطر بیندازد. از مسئولان درخواست داریم تا هر چه زودتر یک مرکز درمانی تخصصی بانوان در این شهر احداث کنند و دغدغه بانوان را رفع کنند.
سلطانی از قم

پله برقی ایستگاه نبرد بازبینی شود
روز پنجشنبه 29تیرماه پله برقی ایستگاه متروی نبرد دچار خرابی شد و 2نفر راهی بیمارستان شدند‌. این اتفاق قبلا هم سابقه داشته و شاید این پله برقی نیاز به تعمیرات اساسی دارد.
محمدی از تهران

پیامک
قدردانی از شهرداری منطقه‌8، ناحیه‌2

چندی قبل با آلودگی شدید مخزن زباله سر خیابان شهید جواد کولیوند مقابل مدرسه فخامی مواجه شدم. همان روز پیامی به روزنامه همشهری دادم تا اطلاع‌رسانی شده باشد. عصر همان روز که پیامم چاپ شد هنگام بازگشت به منزل دیدم تیمی از مسئولان پاکیزگی در حال شست‌وشوی آن مخزن هستند. جا‌دارد به نمایندگی از ساکنان خیابان شهید کولیوند از سرعت عمل ناحیه 2منطقه 8شهرداری تهران در نظافت و رسیدگی به تقاضای مردمی قدردانی کنم. ضمن اینکه تقاضا دارم مخزن‌های زباله دیگر نقاط منطقه به‌خصوص خیابان‌های اطراف میدان هلال‌احمر و نبوت را مرتب شست‌وشو و نظافت کنند چرا که این مناطق پیشانی نارمک هستند.
صاحب‌زاده از تهران

جلوی قطع درختان جنگل نور را بگیرید
چند وقتی است که تعداد زیادی از درختان جنگل نور را قطع کرده‌اند. این همه برای حفاظت از محیط‌زیست و درخت‌کاری تبلیغ می‌شود درحالی‌ که حجم زیادی از درختان قدیمی که جایگزین‌کردن‌شان سال‌ها طول خواهد کشید قطع شده‌اند. عاجزانه تقاضا دارم تا سازمان منابع طبیعی و محیط‌زیست جلوی قطع بیشتر درختان این جنگل را بگیرند.
ترابی از نور مازندران

آب شرب بیرجند نیازمند تصفیه اصولی است
سال‌هاست که آب شرب شهر بیرجند واقع در استان خراسان‌جنوبی بسیار بدمزه و بدبوست. علاوه بر آن تصفیه نادرست و ناکافی آب موجب شده تا شهروندان با مشکلات و ناراحتی‌های گوارشی مزمن مواجه شوند. وقت آن رسیده که مسئولان برای تصفیه اصولی و درست آب شرب چاره اساسی بیندیشند وگرنه درصورت ادامه این وضع بیماری‌های بیشتر و جدی‌تری گریبان شهروندان را خواهد گرفت.
ملاقلی از بیرجند

پیام
لزوم نصب علائم راهنمایی و روشنایی در جاده نهاوند به کرمانشاه

تقریبا روزی نیست که شاهد تصادف در مسیر جاده نهاوند به کرمانشاه به‌خصوص در محدوده روستای کفراج نباشیم. دلیل آن هم نبود علائم راهنمایی و هشدار‌دهنده و مهم‌تر از آن روشنایی کافی هنگام شب و تاریکی هواست. این محدوده هنگام شب در تاریکی مطلق فرو می‌رود. نصب چند علائم هشدار‌دهنده کاهش سرعت و روشنایی در این مسیر از خسارات جانی و مالی فراوانی جلوگیری خواهد کرد.
برومند از کرمانشاه

پاسخ مسئولان

آسفالت خیابان بسیج زیر پل تختی انجام شد
پیرومطلب مندرج در روزنامه وزین همشهری به تاریخ 7خردادماه با موضوع «آسفالت خیابان بسیج زیر پل تختی» خواهشمند است توضیحات زیر را جهت تنویر افکار عمومی منتشر فرمایید: «ضمن تشکر از شهروند محترم به آگاهی می‌رساند مرمت و لکه‌گیری روکش آسفالت در محدوده بزرگراه بسیج زیر پل شهیدان وصالی(تختی) انجام و نواقص آن مرتفع شد.»


اصلاحیه
شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه

درخصوص پاسخ روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در تاریخ 14تیرماه به مطلب مندرج در روزنامه همشهری با عنوان «ایستگاه متروی قیام پله برقی ندارد»، از طرف آن روزنامه جوابیه به نام روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران وحومه (مترو) درج شده است که بدینوسیله تصحیح می‌گردد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید