• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 2 مرداد 1402
کد مطلب : 198077
+
-

بدرود باشو!

تمام شد؛ زوج بوشهری استقلال به‌طور کامل از هم پاشید

بدرود باشو!

در شرایطی که طی روزهای گذشته اخبار امیدوارکننده‌ای مبنی بر احتمال ادامه حضور مهدی قائدی در استقلال منتشر شده بود، نهایتا باشگاه موفق به حفظ این بازیکن مؤثر نشد و او به امارات برگشت. در پی مکاتباتی که آبی‌ها با باشگاه اماراتی داشتند، مدیران الاهلی آب پاکی را روی دست استقلال ریختند و مهاجم تند و تیز آبی‌ها را به الاتحاد کلبا، تیم فرهاد مجیدی در امارات قرض دادند.
به این ترتیب جدایی مهدی از استقلال قطعی شد و این بازیکن پست خداحافظی‌اش را هم گذاشت. او فصل گذشته در لیگ برتر 12‌گل برای استقلال به ثمر رساند و فاصله‌ای تا بردن کفش طلا نداشت. شاید اگر پنالتی مشهور بازی با هوادار را به جای حسین حسینی خود قائدی می‌زد، این بازیکن هم می‌توانست در کنار شهریار مغانلو عنوان بهترین گلزن لیگ بیست‌ودوم را به‌دست بیاورد. هرچه هست، بعد از پیوستن محمد محبی به روستوف، حالا قائدی هم به لیگ امارات برگشته تا زوج زهردار بوشهری به‌طور کامل از هم بپاشد. محبی هم فصل گذشته 8‌گل برای استقلال زده بود.
تنها حسن جدایی قائدی برای هواداران استقلال، توسل به خرافات است. به هر حال مشهور شده «جام» جایی است که مهدی نباشد! او 2فصل پیش پیراهن الاهلی امارات را به تن کرد و این تیم موفق به کسب قهرمانی نشد، اما در همان سال استقلال عنوان قهرمانی لیگ بیست‌ویکم را به‌دست آورد. فصل گذشته قائدی به ایران آمد، اما در شرایطی که الاهلی قهرمان لیگ امارات شد، استقلال نتوانست از عنوانش در لیگ ایران دفاع کند. فعلا تنها دلخوشی هواداران شاید همین باشد و البته بازگشت احتمالی امیرحسین حسین‌زاده که آن هم تقریبا غیرممکن به‌نظر می‌رسد. تنها ساعاتی پس از منتفی‌شدن حضور قائدی در استقلال، حسین‌زاده هم در پیامی اینستاگرامی از عدم‌توافق مدیران استقلال و شارلروا خبر داد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید