• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 1 مرداد 1402
کد مطلب : 197999
+
-

محدودیت در ارسال دایرکت؛ تازه‌ترین تغییر توییتر

جدیدترین تغییر توییتر، محدودیت در ارسال پیام‌های دایرکت برای کاربران تأیید‌نشده است. به گزارش رویترز، توییتر هنوز مشخص نکرده ‌که محدودیت روزانه ارسال دایرکت چقدر خواهد بود، با این حال، این حرکت مورد استقبال کاربران تأیید‌شده و تأیید‌نشده قرار نگرفته است.
در بیانیه‌ای که حساب کاربری پشتیبانی توییتر منتشر کرده، آمده است: حساب ‌کاربران تأیید‌نشده شامل محدودیت در ارسال تعداد پیام‌های دایرکت روزانه است. این محدودیت، کاربران را وادار می‌کند تا برای سرویس اشتراک توییتر آبی ثبت‌‌نام کنند. یکی از کاربران پرمخاطب توییتر کامنتی درخصوص این محدودیت جدید نوشت که بیش از هزار لایک خورد. در این کامنت آمده است: تغییراتی مانند این باعث می‌شود تا میدان رقابت برای سایر پلتفرم‌ها باز شود. توییتر نباید کاربران خود را در موارد اساسی محدود کند. تلاش توییتر برای کسب درآمد با انواع و اقسام حقه‌ها، کار درستی نیست. خبرنگار محبوب AustimCapital نیز نوشت: به‌نظر من، این یک راه برای فروش تیک آبی است، نه برای مبارزه با هرزنامه‌‌ها. استدلال چندین کاربر دیگر نیز این است که محدودکردن تعداد پیام‌های دایرکت برای حساب‌های تأیید‌نشده احتمالا منجر به این می‌شود که حساب‌های تأیید‌شده بتوانند به هر حال در این بخش هرزنامه ارسال کنند. برخی دیگر معتقدند که این حرکت بیشتر برای این است که توییتر به جای مبارزه با هرزنامه‌ها، مردم را مجبور به پرداخت هزینه تأیید اعتبار برای پوشش هزینه‌های عملیاتی سنگین خود کند.
چند هفته پیش، توییتر محدودیت قابل‌توجهی در نرخ پست‌‌هایی که کاربران می‌توانستند روزانه ببینند، اعمال کرد تا از حذف داده‌ها و دستکاری سیستم جلوگیری کند. پس از آن بود که مارک زاکربرگ مالک شرکت متا برای رقابت با توییتر از نارضایتی کاربران این پلتفرم استفاده کرد و پلتفرمی با نام Threads راه‌اندازی کرد که تبلیغات اولیه زیادی را به همراه داشت و تعداد کاربران زیادی را در ساعات اولیه جذب کرد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید