• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
یکشنبه 4 تیر 1402
کد مطلب : 195597
+
-

نکته بازی/ جام ملت‌ها را ببری، چه می‌کنی؟

به‌نظر می‌رسد تورنمنت کافا هرقدر برای هواداران فوتبال و اصحاب رسانه خالی از اهمیت بوده، اعضای تیم ملی خیلی‌خیلی آن را جدی گرفته‌اند؛ از حضور در مسابقات با ترکیب اصلی و کامل تا جشن قهرمانی مفصل. در این میان امیر قلعه‌نویی هم بعد از نوشابه‌های خنکی که در نشست خبری بازی با ازبکستان برای بازیکنانش باز کرد، در اینستاگرام هم خطاب به آنها پیامی حماسی منتشر کرد. در بخشی از پیام امیر آمده است: «همدلی برای غلبه بر کاستی‌ها، زخم روح و دردها، دستاورد ما از این سفر و بازی‌های دوستانه بود. بعد از استراحتی کوتاه، مسیر درخشش برای شما شیردلان ایران در فصل پیش‌رو آغاز می‌شود.» الان ما متحیر مانده‌ایم که اگر تیم آقای قلعه‌نویی قهرمان جام ملت‌های آسیا شود ایشان چه پیامی منتشر خواهد کرد؟!

دیگر اینقدر هم وضع خراب نیست
در ادامه «صندلی‌بازی» حاکم بر لیگ ایران، ساکت الهامی هم سرمربی مس رفسنجان شد و جای محمد ربیعی را گرفت. در پی این اتفاق خجسته که احتمالا رفسنجان را به پایتخت جدید هیاهو در لیگ برتر تبدیل خواهد کرد، یکی از رسانه‌ها ادعا کرده ساکت الهامی تا روز آخر منتظر حضور در استقلال بود و زمانی که کار حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی‌ها تمام شد، تصمیم گرفت به پیشنهاد مس پاسخ مثبت بدهد. خب البته «امید» چیز خیلی خوبی است و شخص نگارنده همین مطالب هم می‌تواند در دلش امیدوار باشد روزی روی نیمکت بارسلونا و رئال‌مادرید بنشیند. با این حال انصافا دیگر اوضاع آنقدر خراب نیست که استقلالی‌ها کسی را برای هدایت تیم‌شان انتخاب کنند که در آخرین رویارویی، طی یک نیمه 6گل از خودشان خورده است!

خودت هم بودی، همین تیتر را می‌زدی؟
حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال، طبیعتا واکنش‌های مثبت و منفی زیادی به همراه داشته است. با این حال یکی از جالب‌ترین عکس‌العمل‌ها را روزنامه هواداری استقلال نسبت به این موضوع نشان داد؛ نشریه‌ای که صاحب امتیاز آن علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل پیشین استقلال است. در تیتر اول این رسانه نوشته شده: «کسی سر استقلال منت نگذارد؛ نکونام را هوادار خواست و آورد.» حالا اصلا کاری نداریم به اینکه برگزیدن جواد برای این پست کار درستی بود یا نه، اما اینکه نشریه حاجی فتح‌الله‌زاده در وقوع این اتفاق هیچ امتیازی به مدیران فعلی باشگاه نمی‌دهد واقعا بامزه است. پرسش اینجاست که اگر هنوز خود استاد مدیرعامل باشگاه بود و نکونام سرمربی می‌شد، این روزنامه باز هم چنین تیتری می‌زد؟ یا آن زمان از حضور نکونام یک حماسه برای فتح‌الله‌زاده می‌ساخت؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید