• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 4 تیر 1402
کد مطلب : 195582
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/58Vy8
+
-

نکته بازی/ منتظر دکتر سیار هم باشیم؟

مدیرعاملی هوشنگ نصیرزاده در تراکتور خودبه‌خود اتفاق عجیبی است که هنوز خیلی‌ها آن را هضم نکرده‌اند، در چنین شرایطی تصور کنید او برای سعید مظفری‌زاده هم حکم زده و این داور بازنشسته فوتبال ایران را به سمت سرپرستی تراکتور منصوب کرده است. با سیر اتفاقاتی که در تراکتور دارد رخ می‌دهد، احتمالا به‌زودی باید منتظر حکم گرفتن امثال دکتر سیار یا رضا غیاثی هم باشیم؛ کارشناس داوری اسبق برنامه 90که عادت داشت سخنانش را با عبارت «به نام یزدان بخشاینده» آغاز کند. نکته جالب اینجاست که از وقتی نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور شده، شاهد سوگیری او در تحلیل صحنه‌های مشکوک داوری به سود تیم تبریزی هستیم؛ درست مثل 2پنالتی اعلام‌شده به سود استقلال در مسابقه حذفی با تراکتور. حالا احتمالا مظفری‌زاده هم به او اضافه خواهد شد!

پیراهنش را سبز نکنی!
سابق بر این رسم بود فقط مربیان لیگ برتری بین باشگاه‌های مختلف جابه‌جا می‌شدند، اما تازگی‌ها آنها عادت کرده‌اند هر جا می‌روند، شماری از بازیکنان را هم با خودشان ببرند. فصل گذشته چنین اتفاقی در مورد مهدی تارتار رخ داد و برخی پیکانی‌ها را با خودش به ذوب‌آهن برد. امسال هم همین قضیه برای مهدی رحمتی تکرار شده است. سرمربی فصل گذشته آلومینیوم اراک، در لیگ بیست‌وسوم هدایت نساجی را برعهده خواهد داشت و شروع به خرید بازیکن کرده است. نکته جالب اما اینجاست که رحمتی تا‌کنون 4بازیکن از آلومینیوم جذب کرده است. محمود قائد رحمتی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند و محمدرضا آزادی 4بازیکنی هستند که با رحمتی از اراک به نساجی رفتند. جلوی او را نگیرید، شاید پیراهن نساجی را هم سبز کند!

کدام نکونام را می‌گویی؟
یکی از سرگرمی‌های فوتبال ایران، مطالعه اظهارنظرهای محمد نوری است. البته با محمد نوری خواننده و نیز محمد نوری، کاپیتان پیشین پرسپولیس اشتباه نشود. مقصودمان محمد نوری، پیشکسوت استقلال است که مدت کوتاهی حضور بی‌ثمر در جمع آبی‌ها داشته، اما به قدری که او در مورد این تیم حرف زده، مرحومان ناصر حجازی و منصور پورحیدری راجع‌به استقلال سخن نگفته‌اند! به هر حال خواستیم این بخش از دیدگاه آقای نوری در مورد جواد نکونام را با شما به اشتراک بگذاریم: «یکی از ویژگی‌های نکونام این است که کنار خط عصبی نیست. کنترل دارد و می‌تواند مدیریت کند. ضمن اینکه اگر بتواند کادر فنی و نیمکت قوی داشته باشد، پتانسیل‌هایش بیشتر بروز می‌کنند.» خداوکیلی منظورتان از آرامش کنار خط، همین نکونام خودمان و استاد مهدی هاشمی‌نسب است؟ شما اصلا فوتبال می‌بینید؟ آفرین، آفرین!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید