• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
چهار شنبه 31 خرداد 1402
کد مطلب : 195203
+
-

با مردم/شرط پیش‌پرداخت برای ثبت‌نام مدارس دولتی از کجا آمده است

با آغاز ثبت‌نام مدارس، اغلب مدیران مدارس دولتی به‌خصوص در مقطع ابتدایی، پیش‌شرط پرداخت 3تا 5میلیون را برای ثبت‌نام گذاشته‌اند و می‌گویند آموزش و پرورش برای خودش گفته نگیریم، مدرسه هزینه دارد. این رقم جدای هزینه‌هایی است که طی سال تحصیلی به بهانه‌های مختلف از دانش‌آموزان طلب می‌کنند. آیا این همان تحصیل رایگان در قانون اساسی است؟ کارمندان سطح پایین، قشر بیکار و مستأجر، توانایی پرداخت چنین مبالغی را ندارند. اصلا این شرط را از کجا آورده‌اند؟
باباپور از تهران

وضعیت نامناسب بهداشتی در بیمارستان دولتی دامغان
وضعیت بهداشتی بیمارستان دولتی دامغان مناسب نیست و اخیرا بدتر هم شده است. در پاسخ به اعتراض به وضعیت بهداشتی آنجا هم گفتند شما به اینجا نیا! اصلا من به‌عنوان بیمار هیچ آیا پرسنل آنجا خودشان بیمار و آلوده نمی‌شوند که در یک مرکز درمانی با این همه آلودگی ظاهری کار می‌کنند.
درگاهی از دامغان

پیامک

بهداشت در غرفه‌های غذایی محدوده چهارراه ولیعصر (عج) رعایت نمی‌شود
در چهارراه ولیعصر(عج)، پارک دانشجو، ورودی ایستگاه مترو، در پیاده‌رو تعدادی غرفه راه‌اندازی شده که به‌دلیل نداشتن آب لوله‌کشی و تصفیه‌شده در آنها از بهداشت خبری نیست. ضرورت دارد مسئولان ذیربط یا آب تصفیه‌شده در اختیار غرفه‌داران بگذارند یا نسبت به جمع‌آوری غرفه‌های غیربهداشتی که سلامت مشتریان را به خطر می‌اندازند، اقدام کنند. از متولیان بهداشتی تقاضا می‌شود به این موضوع ورود کنند.
علی اکبر فرقانی از تهران

روستای قرمزگل شهرستان آذرشهر اینترنت ندارد
روستای قرمز گل از توابع آذرشهر در استان آذربایجان شرقی یکی از روستاهای گردشگری و پررفت‌وآمد آذرشهر است که به‌دلیل گل‌های سرخ و زیبایش در فصول بهار و تابستان، درختان بلند و سربه فلک‌کشیده و چشمه‌های حیات‌بخش آن با صدای دلنشین، گردشگران فراوانی را به سمت خود می‌کشاند. ولی با نهایت تأسف، این روستا اینترنت ندارد. در ۱۰ سال گذشته بارها درخواست اینترنت داده‌ایم ولی هنوز جوابی دریافت نکرده‌ایم. لطفا اینترنت مدنظر مسئولان به این روستا هم برسد.
قبادلو از قرمزگل آذرشهر

 

این خبر را به اشتراک بگذارید