• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 30 خرداد 1402
کد مطلب : 195099
+
-

با مردم/کمبودهای شهرک ابریشم رفع شود

شهرک ابریشم کرج با وجود داشتن 15هزار نفر جمعیت از کمترین امکانات رفاهی برخوردار است. در این شهرک نه از درمانگاه شبانه‌روزی خبری هست نه ایستگاه پلیس و نه فضای سبز و پارک کافی برای بازی بچه‌ها. از طرفی نظارتی هم برساعت کار فروشندگان موادغذایی مثل نانوایی و سوپر‌مارکت‌ها نیست؛ به‌عنوان مثال یکی از نانوایی‌ها حدود 10صبح شروع به‌کار می‌کند. رسیدگی به مشکلات و کمبودهای این شهرک نه‌تنها موجب آرامش و رفاه بیشتر ساکنانش خواهد شد بلکه عده زیادی را تشویق به اسکان در این منطقه خواهد کرد که خود همین کار در دراز مدت منافعی مثل تمرکز‌زدایی و کم‌شدن جمعیت پایتخت خواهد داشت.
توکلی شهمیرزادی از شهرک ابریشم

از دهک‌بندی یارانه‌ها خبری نیست
سال گذشته قرار شد که دهک‌بندی یارانه‌ها هر شش‌ماه یک‌بار بررسی و اعلام شود. متأسفانه این اتفاق تا به الان نیفتاده و خبری هم از آن نیست. از مسئولان درخواست می‌کنیم هر چه زودتر این کار را انجام دهند تا حقی از کسی ضایع نشود.
حیدری از کاشان

ستون‌های پل‌ها و زیرگذرها زیباسازی شوند
از بسترهای مناسب برای خلق جذابیت‌های بصری، پل‌ها و زیرگذرها هستند؛ پیشنهاد می‌کنم سازمان زیباسازی با استفاده از این ظرفیت، با اعلام فراخوان و کمک گرفتن از هنرمندان این فضاها را مزین به نمادهای ملی و فرهنگی و اشعار شعرای معروف کند. یقینا این کار علاوه بر ایجاد جاذبه بصری و زیباترشدن شهر، موجب بالارفتن آگاهی شهروندان نسبت به فرهنگ و پیشینه کشورمان خواهد شد.
سپهر از تهران

پیامک
شهرهای مرزی کشور نیازمند توجه و امکانات بیشتری هستند

متأسفانه شهرهای مرزی از کمترین امکانات رفاهی و تفریحی برخوردارند؛ درحالی‌که همه می‌دانند خسارات جانی و مالی وارد‌آمده به آنها درطول جنگ تحمیلی، قابل مقایسه باهیچ‌کدام از شهرهای دیگر کشورمان نیست؛ ‌به طوری که بسیاری از اثرات آن هنوز هم قابل مشاهده و لمس است. به‌نظر می‌رسد دوری از پایتخت مسئله دیگری است که موجب شده تا مشکلات و کمبودهای این شهرها کمتر دیده و رفع شود. جا دارد مسئولان با عزم راسخ‌تر و همت بیشتری به رفع معضلات مردم شریف و صبور این مناطق بپردازند.
سجادی از اسلام‌آباد غرب

اداره پست زاهدان، عملکرد ضعیفی دارد
از شهروندان شهر زاهدان هستم. به واسطه شغلم که یک کسب‌وکار اینترنتی است به‌طور مرتب از خدمات پستی استفاده می‌کنم. متأسفانه عملکرد اداره پست این شهر بسیار ضعیف است؛ به‌طوری که بسته‌ای که با پست پیشتاز قرار است ظرف 72ساعت به‌دست مشتری برسد یک هفته بعد به مقصد می‌رسد! این موضوع موجب بی‌اعتمادی و دلسردی مشتری شده و کسب‌وکار افرادی مثل من را کساد  می‌کند و تحت ثاثیر قرار می‌دهد. از مسئولان این اداره درخواست دارم هر چه زودتر این وضعیت را اصلاح کنند.
بهادری از زاهدان

جلوی ورود متکدیان غیربومی به شهرکرد گرفته شود
مدتی است که تعداد متکدیان و معتادانی که اهل شهرکرد نیستند زیادشده است. به‌طوری که همیشه تعدادی از آنها در پارک‌ها، چهارراه‌ها و پیاده‌روها به‌طور ثابت حضور دارند و این موضوع علاوه بر نازیبا‌کردن چهره شهر موجب نگرانی و احساس عدم‌امنیت خانواده‌ها شده است. لازم است تا مسئولان ذیربط در شهرکرد، جلوی ورود و اقامت این قبیل افراد را بگیرند و درصورت لزوم آنها را در محل‌های مشخصی ساماندهی کنند.
حیدرلو از شهرکرد

پیام
ساخت مدرسه دخترانه تویسرکان را تکمیل کنید

اخیرا پیمانکار ساخت مدرسه‌ای که بیش از یک دهه از تخریب آن می‌گذرد از کار خود انصراف داده و پروژه ساخت و تکمیل این مدرسه را نیمه‌کاره رها کرده است. به‌نظر می‌رسد دلیل آن هم عدم‌توافق با آموزش و پرورش این شهر بر سر مسائل مالی است. تعداد زیادی از خانواده‌هایی که فرزندشان در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند چشم به راه تکمیل این مدرسه بودند چون به لحاظ موقعیت مکانی بسیار در دسترس و درمرکز چند خیابان پرجمعیت قرار دارد. از مسئولان آموزش و پرورش تویسرکان درخواست داریم تا با توافق و جلب نظر پیمانکار، ساخت این مدرسه را تکمیل و خیال خانواده‌ها را راحت کنند.
طاها از تویسرکان

تاریخ اتمام پروژه‌های ساخت راه‌آهن شیراز اعلام شود
از چند سال پیش طرح راه‌اندازی راه‌آهن شیراز به شهرهای اهواز، بوشهر و بندرعباس کلید خورد که مسلما در نهایت کمک بزرگی به رفاه حال شهروندان این شهرها خواهد کرد. درحالی‌که مردم چشم انتظارتکمیل این پروژه‌ها هستند متأسفانه تاریخ اتمام و بهره‌برداری از آن هنوز مشخص نشده است. درخواستمان از مسئولان این است که هر چه زودتر تاریخ دقیق اتمام این طرح را اعلام کنند.
زارعی از شیراز

یارانه دخانیات حذف شود
 در اینکه همه می‌دانند استعمال دخانیات چیز خوبی نیست و برای سلامتی مضر است جای شکی نیست اما تعجب‌آور این است که به این محصولات یارانه تعلق می‌گیرد و خب طبیعتا این اقدام با رویکرد حفظ سلامت افراد جامعه و محیط‌زیست منافات دارد. به‌نظر من یکی از اقداماتی که به کاهش مصرف این محصولات منجر می‌شود حذف یارانه و حتی گران‌کردن آن است.
سیاوش از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید