• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 29 خرداد 1402
کد مطلب : 194938
+
-

نقل قول

استقبال کارفرمایان از بخشودگی  جرایم بیمه‌ای
میرهاشم موسوی / مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی:سازمان تأمین‌اجتماعی بخشنامه بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان را با هدف تسهیل شرایط فعالیت برای کارگاه‌های دچار مشکل در ابتدای خرداد‌ماه صادر کرد و از ابتدای اجرای این طرح و در کمتر از یک ماه، تاکنون حدود ۱۱هزار کارگاه در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و حدود2500میلیارد تومان با کارگاه‌های دچار مشکل توافق حاصل شده است.

سرویس دانش‌آموزان استثنایی باید  رایگان شود
حمید طریفی/ رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی: با توجه به نامه وزارت کشور از اول مهرماه باید سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی رایگان شود. شهرداری‌ها باید شرایط ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی را به‌صورت رایگان فراهم کنند. معاون اول رئیس‌جمهور در نامه‌ای به وزیر کشور اعلام کردند که این موضوع با قید فوریت پیگیری شود. همچنین ۲۴خرداد نامه‌ای از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به استانداران سراسر کشور برای تأمین حمل‌ونقل رایگان دانش‌آموزان استثنایی ابلاغ شد.

معرفی پزشکان بدون کارتخوان بخش دولتی
مهری حجت /معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی: فهرست ۱۰هزار پزشک شاغل در مراکز درمانی و بدون کارتخوان به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال شد. بدین‌ترتیب مالیات این گروه از پزشکان بدون تسلیم اظهارنامه مالیاتی و تنها با افزودن ضریب به عدد سال گذشته محاسبه می‌شود.

آغاز ثبت‌نام «هفتمی‌ها» از اول تیر
محمدمهدی کاظمی/  معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش: از ابتدای تیرماه، ثبت نام پایه هفتمی‌ها آغاز می‌شود اما از آنجا که برای ثبت نام پایه دهم به نمرات کارنامه و نتیجه هدایت تحصیلی نیاز است، ثبت نام این دسته از دانش‌آموزان از نیمه تیر شروع می‌شود. ثبت نام میان‌پایه‌ها به مرور براساس کارنامه و عملکرد قبولی دانش‌آموزان است. در واقع به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که براساس کارنامه و عملکرد قبولی دانش‌آموزان، زمینه ثبت نام پیش فرض دانش‌آموز در پایه بالاتر انجام شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :