• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 27 خرداد 1402
کد مطلب : 194793
+
-

برای نوجوانانی که درباره شغل‌شان متفاوت فکر می‌کنند

تا حالا فکر کردین دریانورد بشین؟

تا حالا فکر کردین دریانورد بشین؟

تا حالا به این فکر کردین اگر کسی ازتون پرسید می‌خواین چه‌کاره بشین، یکی از گزینه‌هاتون می­‌تونه شغل دریانوردی باشه؟ شغلی پرهیجان و خاص که چون کمتر می‌شناسیدش اون رو از گزینه‌های ذهنی‌­تون برای انتخاب شغل حذف کردین. اما هنوز هم دیر نشده...

با دریا نوردی آشنا بشین
شاید اگر یه کم بیشتر با این حرفه آشنا بشین، براتون تبدیل به یکی از شغل‌­های جذاب اون هم در شرایطی بشه که بازار کار بسیاری از مشاغل دیگه به‌دلیل ورود تعداد زیادی نیروی کار، به اشباع رسیده. پس بهتره یه کم شناخت پیدا کنین و اگر جزو علاقه‌مندی­‌هاتون بود برای ورود بهش، بیشتر تحقیق کنین.
اما تا شما تصمیم بگیرین و تحقیقات‌تون رو کامل کنین، ما اینجا تلاش می‌کنیم شما رو با شغل دریانوردی آشنا کنیم. پس آماده بشین برای افزایش دانش در حوزه شغلی جذاب و البته با سختی­‌ها و شیرینی‌­های خاص خودش.

دریانورد؛ یک انسان زبد ه وباهوش
دریانورد، یک نیروی انسانی زبده و باهوشه که مجموعه­‌ای از توانایی­‌ها مثل ناوبری، هواشناسی، کشتیرانی، کار با طناب و گره زدن، فنون تعمیر و عیب‌­یابی موتورهای دریایی رو داره و مسلط به عملیات­ بندرگاهی، حقوق تجارت، ایمنی و نجات بوده و در این مسیر دانش فراوانی آموخته است.
شاید اگر شما هم با ویژگی‌های شغل دریانوردی و شیوه‌های ورود به شرکت کشتیرانی آشنا بشین علاقه‌مند بشین که شغل دریانوردی رو انتخاب کنین و در آینده به جرگه دریانوردان ماهر و خبره ایرانی بپیوندین.

با ناوگان ملی کشتیرانی کشورمون آشنا بشیم
یکی از معروف­‌ترین شرکت‌های کشتیرانی در ایران که در رتبه‌بندی جهانی هم، نامش بین 16شرکت نخست به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت حمل‌ونقل در خاورمیانه به ثبت رسیده، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هست که با نشان IRISL شناخته می‌­شه و سکان کشتی‌هاش، به‌دست دریانوردان توانمند ایرانیه. از اونجا که امروزه بسیاری از تجارت­‌ها بر پایه حمل‌ونقل دریایی انجام می‌­شه، وجود دریانوردان ماهر در صنعت کشتیرانی می‌­تونه باعث رشد و درآمدزایی در این حوزه بشه و به همین‌خاطر هست که مهم‌ترین سرمایه هر شرکت کشتیرانی هم، سرمایه انسانی یا همان دریانوردان اون هستن.




عدد خبر
16جایگاه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران  در بخش ناوگان کانتینری دنیا
138 فروند تعداد شناورهای ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران




 

این خبر را به اشتراک بگذارید