• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
جمعه 26 خرداد 1402
کد مطلب : 194667
+
-

طرفدار سرگرمی نباشید با سرگرمی زندگی کنید!

محمد مهدی رنجبر ، کارشناس سرگرمی

در این ۲۳سالی که با اهالی سرگرمی ارتباط داشته‌ام، با انواع سلیقه‌ها و نظرات و دیدگاه‌های مخاطبان برخورد کرده‌ام. بعضی‌ از مخاطبان، سرگرمی را فقط برای سرگرمی بودنش می‌خواهند و به پُرکردن اوقات فراغت‌شان با یک ایده‌ سالم و مفید راضی می‌شوند. اما بعضی از آنها، آن‌چنان درگیر موضوع می‌شوند که پس از مدتی اگر خودشان هم بخواهند دیگر نمی‌توانند به راحتی رهایش کنند!
ذائقه و میل مخاطبان به برخی سرگرمی‌ها از یک طرف، روحیه پیگیری‌شان از طرف دیگر، خاصیت درگیرکنندگی که در ساختار برخی سرگرمی‌ها وجود دارد از سویی، و هیجان رقابت و مسابقه از سوی دیگر، در مجموع باعث می‌شود گاهی مخاطبان ویژه‌ای را در بین طرفداران ببینیم که ذوق‌شان بیش از  یک «طرفدار» است. آنها با سرگرمی مورد علاقه‌شان «زندگی» می‌کنند، با یک سبک زندگی متفاوت و پُرمنفعت که باعث ورزش ذهن و پویایی مدام آن است.
از   شما طرفداران سرگرمی دعوت می‌کنم که فعالیت‌تان را در موضوعات مختلفی که در این نشریه می‌بینید هدفمندتر از قبل دنبال کنید. یکی از مفیدترین حرکات این است که از اساتیدی که مطالب آموزشی را منتشر می‌کنند حمایت کنید و اگر لازم است آنها را به چالش بکشید تا با ذوق بیشتری برای تهیه مطالب آموزشی تلاش کنند. فعلا در این زمینه از ستون کلاس سودوکو شروع کنید که در فضای مجازی هم هر هفته به صورت یک فیلم آموزشی کوتاه منتشر می‌شود!
موفق و پیروز باشید  و حرفه‌ای!

این خبر را به اشتراک بگذارید