• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 24 خرداد 1402
کد مطلب : 194444
+
-

نقل قول

زنان سرپرست‌خانوار؛ 54درصد مددجویان کمیته امداد
مرتضی بختیاری/رئیس کمیته امداد  :بیش از ۵۴درصد از افرادی که تحت پوشش کمیته امداد هستند سرپرست خانوار و زن هستند. باید اشتغال را به داخل خانه‌ها ببریم. ما سراغ اشتغال پایدار و درآمد باثبات هستیم. اگر بخواهیم به آن برسیم، گریزی نداریم جز اینکه در مهارت‌آموزی و فعالیت‌های دانش‌آموزی استمرار داشته باشیم.

وضعیت مبارزه با مواد‌مخدر در برنامه جدید
اسکندر مومنی/ دبیرکل ستاد مبارزه با مواد‌مخدر: اعتیاد یک آسیب بین‌بخشی است و ضمن اینکه خود یک آسیب است و بسیاری از آسیب‌های دیگر را شامل می‌شود، به‌نظر می‌رسد با توجه به اهتمامی که وجود دارد و تبیینی که درخصوص موضوع مواد‌مخدرصورت گرفته است، احکام پیشنهادی در برنامه هفتم لحاظ و مصوب شود.

درخواست اورژانس از دادستان کل
جعفر میعادفر/رئیس اورژانس کشور: با توجه به افزایش موارد ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس حین خدمت‌رسانی، دادستان کل باید به پرونده ضرب و شتم نیروهای عملیاتی اورژانس ورود کند. سازمان اورژانس سالانه بیش از ۵میلیون مأموریت را به انجام می‌رساند و در این راه پرمخاطره، تاکنون تعداد زیادی از نیروهای اورژانس جان خود را از دست داده‌اند و یا دچار معلولیت شده‌اند.

سرمایه‌گذاری ۷۰همت در مناطق محروم
عارف نوروزی/سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام(ره):ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مناطق محروم ۷۰هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به‌صورت مستقیم انجام داده است. فعالیت اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در نقاط محروم به این معنا نیست که استعدادی در این مناطق وجود ندارد بلکه این محرومیت به‌دلیل بی‌توجهی به نیروی انسانی بوده است که باید این نگاه جبران شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :