• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 23 خرداد 1402
کد مطلب : 194367
+
-

با مردم/کنار بازار گل محلاتی پارکینگ احداث شود

بازار گل محلاتی واقع در منطقه 14یکی از مکان‌های پرتردد تهران است که در کنار دادگاه خانواده هم قرار گرفته است. هر دو مجموعه بازار گل و دادگاه خانواده همه روزه بی‌شمار مراجعه‌کننده دارند که در خیابان‌های اطراف پارک می‌کنند و باعث کندی حرکت خودروها، ‌ترافیک و حتی قفل شدن مسیرهای اطراف می‌شوند. این در حالی است که زمین‌های خالی زیادی اطراف این دو مجموعه هست که شهرداری می‌تواند در آنها پارکینگ احداث کند. از مسئولان شهرداری تقاضا دارم به این موضوع توجه کرده و با احداث پارکینگ از مشکلات مردم بکاهند.
تقوی از تهران

تردد خودروهایی که برای تفریح به شمال کشور می‌روند سهمیه‌بندی شود
از رانندگان خطی چالوس به تهران هستم و به‌واسطه شغلم روزانه حداقل 2 بار در این مسیر رفت‌وآمد می‌کنم. به‌قدری تعداد ماشین‌ها خصوصا در ایام تعطیلی در این مسیر زیاد و ترافیک سنگین شده که امان رانندگان را بریده است، از سویی این حجم مسافر وضعیت زندگی در روزهای تعطیل در شهرهای شمالی را برهم زده و بافت جمعیتی و فرهنگی تحت‌تأثیر قرار گرفته است. پیشنهاد من ایجاد سهمیه‌بندی برای تردد خودروهایی است که به قصد تفریح به شهرهای شمالی می‌آیند. به این ترتیب هم از ترافیک مسیر کاسته می‌شود هم آمار تصادف و تلفات پایین می‌آید و هم آرامش جاده‌ها، مردم بومی و رانندگان بیشتر خواهد شد.
قربانی از چالوس

سازمان سنجش برای پاسخگویی تلفن هزینه نگیرد
تلفن پاسخگو سازمان سنجش بدون اطلاع دادن به تماس گیرنده بابت هر پالس مکالمه مبلغ قابل توجهی از تماس گیرنده دریافت می‌نماید که این کار عادلانه نیست.
احمدی از تهران

پیامک
درخواست وجه نقد به جای استفاده از کارتخوان هنوز در برخی مطب‌ها ادامه دارد

متأسفانه فرار مالیاتی باعث شده که روند اخذ پول نقد به جای استفاده از کارتخوان کماکان در برخی مطب‌ها ادامه داشته باشد. این وضعیت موجب دردسر افراد خصوصا سالمندانی می‌شود که باید به‌طور مرتب جهت پیگیری سلامتی‌شان به پزشک مراجعه کنند. راه‌حل مشکل این است که مسئولان با کارشناسی و تعیین رقمی مشخص و با در نظر گرفتن تخصص هر پزشک و مکان مطب، به‌طور سالانه همه پزشکان را ملزم به اطاعت از قانون و پرداخت مالیات کنند.
شرف‌الاسلامی از تهران

خرابی پله برقی فاز یک اندیشه 6ماهه شد
از ساکنان شهرک اندیشه هستم.مدت 6‌ماه است که پله‌برقی عابر پیاده واقع در قسمت شرقی بلوار دنیامالی این شهرک از کار افتاده است.بارها موضوع را به طرق مختلف گزارش دادیم اما بی‌نتیجه بوده است.ساکنان مجبورند برای تردد از خیابان عریض و خطرناکی عبور کنند که میانش هم نرده وجود دارد.از مسئولان درخواست داریم تا هر چه زودتر این پله برقی را تعمیر و راه‌اندازی کنند تا خدای ناکرده اتفاق ناگواری برای کسی نیفتد.
نگاهی از اندیشه

قطعی آب بدون اطلاع قبلی نباشد
آب منزل مسکونی ما و سایر منازل از ساعت 9صبح روز جمعه قطع بود و شماره 122نیز مدام اعلام می‌کرد که ساعت 6آب وصل خواهد شد ولی تا پاسی از شب خبری از وصل آب نبود. تقاضا می‌شود حالا که مقرر شده با قطعی آب کمبودها را مدیریت کنند از طریق رسانه‌های جمعی اطلاع‌رسانی کنند تا حداقل برای نیازهای اولیه آب ذخیره کنیم.
پیام دوستی از تهران

پیام
کسب‌وکارهای خانگی حمایت شوند

 امروزه به لطف فضای مجازی کسب‌وکارهای خانگی در همه جای دنیا رونق دارد که علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده‌ها زمینه را برای فعالیت بانوان خصوصا بانوان خانه‌دار فراهم کرده است.خوشبختانه افراد زیادی هم در کشور ما از این فضا استفاده و محصولات و دستاوردهای‌شان را به‌منظور کسب درآمد به اشتراک می‌گذارند.در این میان مشکل گیروگرفت‌ها و موانع اداری سختگیرانه است.جا دارد مسئولان ذیربط با کمک به افراد و تسهیل قوانین این حوزه به این کسب‌وکارها کمک کنند تا مردم بتوانند به‌راحتی از این ظرفیت استفاده کنند.
احسانی از تهران

دیدار با بازنشستگان هم در برنامه مسئولان باشد
مدت‌هاست سؤالی برای من پیش آمده و حتی چند‌ماه پیش به سامانه تلفنی رئیس‌جمهوری هم زنگ زده و سؤالم را طرح کردم و آن اینکه در تمام مناسبت‌هایی ازجمله روز پرستار، ‌معلم، روز کارگر و از این دست مقامات عالی کشور با شاغلان این مشاغل دیدار دارند به غیراز بازنشستگان. نمی‌دانم این به‌دلیل اهمیت ندادن به این قشر است یا کوتاهی از کانون‌های عالی بازنشستگان و خانه کارگر است. امیدوارم از یک جایی این درخواست ملاقات بازنشستگان با مقامات عالی به‌طور جدی پیگیری و عملی شود.
محمدحسین عسگری

صدا و سیما در انتخاب مجری به‌خصوص برای برنامه‌های تخصصی و خاص بیشتر دقت کند
 فقط یک مجری غیرمتخصص را مثال می‌زنم. یکی از مجریان جوان در شبکه نسیم، حتی تفاوت بین هواپیمای اف ۱۴ و اف ۱۵ را نمی‌دانست و اطلاعات کاملا غلط در این موضوع ارائه می‌کرد. مگر اینگونه برنامه‌ها قبل از پخش، کنترل نمی‌شوند؟ چرا از مجریان متخصص در هر امری بهره نمی‌گیرند مگر کم نیروی متعهد و متخصص در صداوسیماست؟
اعتمادی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید