• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 22 خرداد 1402
کد مطلب : 194272
+
-

با مردم/سوخت گاز مایع در قم کمیاب شده است

من جهت صرفه‌جویی در کاهش هزینه‌ها و همین‌طور کمک به محیط‌زیست، اغلب اوقات برای خودرو از سوخت گاز مایع استفاده می‌کنم.مدتی است که جایگاه‌های cng در شهرستان قم به‌علت نبودن گاز مایع عملا تعطیل شده‌اند.چند وقت پیش مسئولان اعلام کردند که رانندگان باید برای دریافت گاز در سامانه ثبت‌نام کنند.ثبت‌نام را انجام دادیم ولی هنوز هیچ خبری از عرضه گاز نیست. درخواست‌مان این است که هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.
سلطانی از قم

چرا کولر متروی تهران -هشتگرد روشن نیست؟
 از مسافران هر روزه مسیر تهران- هشتگرد هستم. متأسفانه وضعیت تهویه و هوای داخل قطارهای این مسیر بسیار بد است.گرم‌شدن هوا هم این موضوع را تشدید کرده است. بارها از راهبر قطار درخواست کرده‌ایم تا دستگاه خنک‌کننده را روشن کند که بی‌نتیجه بوده. این وضعیت مخصوصا برای افرادی مثل من که به‌طور مرتب  در این مسیر تردد می‌کنند واقعا عذاب‌آور شده است.از مسئولان مترو تقاضا داریم به این وضعیت رسیدگی کنند.
مریم از هشتگرد

وسایل نقلیه به پارک النگ‌دره گرگان وارد  نشوند
پارک النگ‌دره از زیباترین پارک‌های طبیعی و مهم‌ترین جاذبه توریستی شهر گرگان است. اخیرا شهرداری این پارک را به‌مدت 5سال اجاره کرده و شورای شهرهم جهت کسب درآمد تصمیم گرفته تا به تعداد محدودی از اتومبیل‌ها و موتورها اجازه ورود و تردد در این پارک را بدهد. این درست که درآمد ناشی از این طرح می‌تواند کمکی به منابع مالی شهر باشد اما یقینا این کار در درازمدت به هوا و محیط‌زیست این منطقه آسیب‌هایی خواهد زد. شهروندان گرگان درخواست توقف این روند را دارند.
حسام‌الدین از گرگان

پیامک
زندان قوچان به خارج از شهر منتقل شود
زندان شهر قوچان در مجاورت و نزدیکی دو پارک این شهر است.تعداد زیادی از زندانیانی که به‌اصطلاح بند آزاد هستند می‌توانند در روز چند ساعتی را از زندان بیرون بیایند و در ساعت مقرر شده برگردند. تردد این افراد در داخل شهر، شهروندان را نگران می‌کند خصوصا برای خانواده‌هایی که بچه‌هایشان را جهت بازی و تفریح به این پارک‌ها می‌آورند.مطمئنا انتقال زندان به خارج شهر و دور از مراکز عمومی این مشکل را رفع می‌کند.
تفکری از قوچان

به‌خودروهای فاقد معاینه فنی سهمیه‌بنزین تعلق نگیرد
بسیاری از خودروها و موتورسیکلت‌های فرسوده که اکثرشان هم فاقد برگه معاینه فنی هستند از سهمیه بنزین استفاده می‌کنند. درحالی‌که تعدادی از مالکان این خودروها یا خارج از کشورند و یا وسیله نقلیه‌شان داخل پارکینگ است و از آن استفاده‌ای نمی‌کنند. این موضوع اجحاف در حق کسانی است که با خودرویشان کار می‌کنند و به‌اصطلاح منبع درآمدشان است.پیشنهاد می‌کنم سهمیه این قبیل افراد قطع شود.
ابراهیمی از تهران

تفاوت قیمت بلیت هواپیما در خطوط مختلف منطقی باشد
این موضوع طبیعی است که خطوط هوایی مختلف به‌علت‌های متفاوتی مثل نوع هواپیما، نحوه پذیرایی و یا قدمت و معروفیت‌شان قیمت‌های متفاوتی داشته باشند اما این تفاوت قیمت باید معقول و منطقی باشد نه اینکه بین دو خط هوایی که تفاوت چندانی هم از هر نظر با هم ندارند یک میلیون تومان اختلاف باشد.مسئولان باید نظارت دقیق‌تری بر تعرفه‌گذاری این شرکت‌ها داشته باشند و درصورت تخطی از تعرفه‌های مجاز، آنها را جریمه و توبیخ کنند.
مقدم از مشهد


 

این خبر را به اشتراک بگذارید