• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 22 خرداد 1402
کد مطلب : 194192
+
-

نکته بازی/ بخورید دستپخت‌تان را !

مهدی طارمی در آخرین تمرین تیم ملی پیش از اعزام به قرقیزستان و حضور در تورنمنت کافا، از کیفیت این بازی‌ها انتقاد کرده و گفته است حضور در چنین مسابقاتی به درد تیم ملی نمی‌خورد. او البته بلافاصله توضیح داده منظورش انتقاد از فدراسیون نیست: «بحث امکانات فدراسیون نیست. این چیزی است که باید انجام شود. تورنمنتی برگزار شده و ما موظف هستیم شرکت کنیم. نمی‌توانیم به این مسابقات نرویم.» کسی می‌داند آقای طارمی چه می‌گوید؟ مگر جام‌جهانی است که موظف باشیم شرکت کنیم؟ اگر قرار به حضور قطعی و اجباری بود، پس چرا اعضای کادرفنی به قرقیزستان رفتند و شرایط را برای تصمیم‌گیری ارزیابی کردند؟ می‌فهمیم؛ شما از فدراسیون فوتبال انتقاد نمی‌کنید، چون خودتان را به آب و آتش زدید تا مهدی تاج به قدرت برگردد. پس بخورید دستپخت‌تان را، نوش جان!

یعنی از استقلال بازیکن می‌گیرد؟
رسانه‌های اماراتی طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر احتمال پیوستن مهدی قائدی به الاتحاد کلبا، تیم فرهاد مجیدی منتشر کرده‌اند. قائدی که با قراردادی 5ساله به الاهلی امارات پیوسته، بعد از یک فصل حضور ناکام در این تیم به‌صورت قرضی به استقلال برگشت و حالا تکلیفش نامعلوم است. استقلال اگر بخواهد او را نگه دارد باید با الاهلی توافق کند و در همین راستا چند رسانه اماراتی خبر داده‌اند فرهاد مجیدی در پی جذب این بازیکن است. هنوز در مورد صحت و سقم این گزارش‌ها چیزی نمی‌دانیم اما به یاد داریم که همین چند روز پیش یکی از نزدیکان مجیدی مصاحبه‌ای بلند بالا انجام داده و گفته بود فرهاد نه از استقلال بازیکن می‌گیرد و نه سراغ بازیکنان مدنظر این تیم می‌رود. این الان با آن حرف‌ها منافات ندارد؟

این یعنی اقتدار باشگاه؟
این روزها کمتر خبری روی خروجی رسانه رسمی استقلال قرار می‌گیرد، بدون اینکه با یا بدون بهانه موجه، نامی از حجت کریمی، سرپرست موقت باشگاه در آن نیامده باشد. در حقیقت رسانه‌های رسمی استقلال کم‌کم در حال تبدیل شدن به وبلاگ شخصی سرپرست باشگاه هستند؛ مبارک‌شان باشد! حالا هم که روزهای داغ تابستان و تعیین تکلیف کادرفنی و بازیکنان است، حضور استاد کریمی در رسانه‌ها پررنگ‌تر شده است. در همین بین او در موضعی نادر و عجیب اصرار دارد گزینه‌های خارجی نیمکت استقلال باید به ایران بیایند و شرایط را از نزدیک ببینند. کریمی پافشاری عجیبی دارد روی اینکه چنین سیاستی به‌معنای حفظ اقتدار باشگاه است، درحالی‌که اصلا چنین چیزی نیست. مگر پرسپولیس که با برانکو و کالدرون در ترکیه مذاکره کرد، اقتدارش زیر سؤال رفت؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید