• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
جمعه 19 خرداد 1402
کد مطلب : 193960
+
-

جایزه هفته آینده:یک میلیون و ۴۵۰هزار تومان!

محمد مهدی رنجبر ، کارشناس سرگرمی

عکس و اسامی 3 برنده هفتگی این صفحه را در پایین صفحه می‌بینید. حدود ساعت ۱۷ دوشنبه گذشته که مهلت دریافت پاسخ‌ها به اتمام رسید، از این عزیزان شماره کارت بانکی دریافت شده است تا جوایز نقدی‌شان واریز شود که به دلیل یکی از پاسخ‌های صحیح‌شان و به رسم تجلیل از همراهی با این صفحه سرگرمی تقدیم‌شان می‌شود.
می‌دانیم که دلیل همراهی شما با سرگرمی‌ها، دست‌یابی به جوایز نیست بلکه اشتیاق شما به سرگرمی سالم و مفید است که این افتخار را نصیب ما می‌کند که ما را دنبال کنید.
هفته آینده هم نام 3 برنده هفتگی را در پایین همین صفحه خواهید دید. اما قرار داشتیم در پایان هر چهار هفته، یک جایزه بزرگتر یک میلیون تومانی را به قید قرعه به یکی از شرکت‌کنندگانی که پاسخ صحیح ارسال کردند تقدیم کنیم.
طرفداران سرگرمی جمعه‌ها می‌دانند که در این قرعه‌کشی تمام برندگان هفته‌های قبلی هم شرکت داده می‌شوند اما ممکن است جایزه یک میلیون‌تومانی نقدی، نصیب شرکت‌کننده‌ای شود که هرگز شانسی در جایزه‌های هفتگی نداشته است.
به همین دلیل هم، سرگرمی‌هایی که در این صفحه می‌بینید، آخرین راهکار برای کسب اولین جایزه یک میلیون تومانی ماه جمعه‌های همشهری هستند. شما برای ارسال پاسخ‌های صحیح که شانس‌تان را در قرعه‌کشی ماهانه بیشتر کند، فقط تا ساعت ۱۷ دوشنبه فرصت دارید.
اگر احساس می‌کنید در حل کردن برخی از سرگرمی‌ها نیاز به راهنمایی دارید، حتما از کیوآرکد بالای صفحه کمک بگیرید تا برای هریک از سرگرمی‌ها، راهنمایی‌هایی را که با خطوط آبی‌رنگ در صفحه مجازی مربوطه نوشتیم ببینید. امیدوارم از این سرگرمی‌ها لذت ببرید و برنده شوید.
موفق و پیروز باشید  و حرفه‌ای!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید