• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 18 خرداد 1402
کد مطلب : 193886
+
-

اداره شهر با ظرفیت‌های مردمی

شورا
اداره شهر با ظرفیت‌های مردمی

نشست صمیمی و بی‌واسطه اعضای شورای شهر تهران با معتمدین منطقه 12برگزار شد. در این مراسم سیدجعفر تشکری‌هاشمی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و عمران، علی‌اصغر‌قائمی، عضو کمیسیون حمل‌ونقل و عمران و ناصر‌امانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران حضور داشتند. در ابتدای نشست امیر یزدی، شهردار منطقه توضیحاتی درخصوص کمبود پارکینگ موتورسیکلت در محدوده بازار تهران، آسیب‌پذیر بودن محله هرندی و مقررات شهرسازی که باعث محدودیت‌های ساخت‌وساز شده است، ارائه داد و گفت که اگر این موانع رفع شود شاهد حضور سرمایه‌گذاران خواهیم بود. در ادامه معتمدین هم نکاتی درباره کمبود سوله بحران در محله تختی، مزاحمت‌های اراذل و اوباش، روکش آسفالت، بازسازی پل‌ها، نداشتن مکان‌های ورزشی و کمبود زمین‌های چمن مصنوعی، ضعف در خدمات شهری، مشکلات سد معبر و لایروبی نهر‌ها و... بیان کردند.
ناصر امانی در این نشست به نقش مردم در حل مشکلات محلات اشاره کرد و گفت: «همه نهادهای نظام اعم از نهادهای رسمی و دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی مثل شهرداری باید درهایشان را باز کنند و دوباره پس از یک رکود 3-2 ساله که در این حوزه رخ داده مجدد مدیریت شهری، شهرداری و شورای شهر به مردم روی بیاورند و دست همکاری به مردم بدهند و از آنها دعوت کنند که به مجموعه مدیریت شهری برای حل مسائل و مشکلاتی که به‌عنوان یک واقعیت در شهر تهران با آن مواجهیم کمک کنند.» او در ادامه عنوان کرد: «عزم جدی در شهرداری و شورای شهر تهران وجود دارد که تمرکز روی مسائل منطقه 12حفظ شود و همه کسانی که در رابطه با معضلات این منطقه چه در سطح ملی و چه در سطح محلی مسئولیت دارند پای کار بیایند و هر کس وظیفه‌اش را انجام دهد.»
در پایان نشست هم علی اصغر قائمی گفت: «اعضای شورا نمایندگان مردم هستند و وظیفه ما در شورا این است که از برنامه‌های‌ شهرداری و حقوق شهروندان حمایت کنیم. خوشبختانه مسیری در حال بازگشایی است تا توانی که در بخش نظارت میدانی گسترده، در نقطه نقطه شهر وجود دارد ازدست نرود و مدیریت بهتری صورت پذیرد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید